Monday 5 December 2011

♥ P tamat ♥

Daisypath Graduation tickers

Another 1month, 3 weeks & 6 days untuk mendapat lesen penuh yeaaayyyyy
lepas nie dah tak payah risau sangat percubaan kesen ku dah nak tamat
lepas nie aku akan mendapat lesen penuh shuker shuker....!!!!
kalau tak cuma tinggal few weeks ajek tapi lemb sangat so habis awal bulan 2
eiiiii tak boleh nak sabar nak habiskan lesen P nie sangat seksa okey memegang
lesen P banyak benda nak kena hati-hati kalau tidak lesen kena tarik balik
tapi yang paling tak bestnya ialah mentang-mentang P slow asyik kena buli
ajek dengan pemandu yang terlebih pandai aduhaiii sakitnya hati...
bila agaknya ekkk aku nak pro dalam memandu sebab aku rasa macam zero
tak pandai drive sampai ke bandar tak pandai drive kat kawasan kereta banyak
Insya Allah suatu hari nanti pasti akan berjaya kan kan kan
cuma berharap satu hari nanti pandai drive ajek itu je.....!!!
means mana-mana tempat pon pandai pergi tak ada masalah hehehhehe
aku pon dah lama tak beri perhatian pada muchuk dia kotor tapi aku tak bawak
pergi basuh sebabnya asyik hujan ajek lebih-lebih lagik sekarang nie aku dah kurang
drive tak macam dulu so aku jarang drive muchuk walau pon aku rindu nak drive
muchuk sedar tak sedar dah nak masuk 2 tahun muchuk dengan aku kejap ajek kan
sepanjang hidup aku hadiah paling termahal iaitu tu hah si muchuk Syukur sangat
bila dihadiahkan muchuk buat aku walau pon sekarang nie aku teramat jarang
drive muchuk entah lah semangat untuk drive dah tak membara macam dulu-dulu
sekarang nie kalau suruh drive ajek mesti aku MALAS tak tahu lah kenapa
biar lah nanti mood rajin datang hah rajin lah aku drive kekekekkekee
sekarang nie kan kalau lesen P dah habis kat mana ekk nak kena pergi buat lesen??
aku ingat nak amek terus 5 tahun ke 10 tahun ke leceh lah setahun setahun nie
dah ler aku nie spesis jangan ingat tarikh-tarikh luput nie so adalah sangat MALAS
boleh ke buat 5 or 10 tahun..???? nak lagik best kalau seumur hidup perghhh best
aku boring lah aku tak tahu nak buat apa serius weyyy dah blur tak tahu nak buat apa
semua serba tak kena tak kan aku nak main blog lagik malas lah penat okey
abis apa nak buat kasi best ek...??? aku dah buntu seyy tarak taw nak buat apa
sangat-sangat bosan sob sob sob :( dengan kepala nie sakit mengadap pc ehh
baca info nie sekejap

"untuk beberapa hari akan datang, jangan ambil minuman dari mana-mana produk
dari syarikat pepsi seperti Pepsi, Tropicana Juice, Slice, 7-Up, Coca Cola dan lain-lain
kerana ada pekerja dari syarikat itu telah menambah darahnya yang tercemar
dengan HIV. Keluar berita dalam NTV7. Tolong sebarkan kepada orang yang anda
sayangi."

Ala lepas nie no more air-air yang dikatakan seperti itu untuk langkah-langkah
keselamatan nak sakit mudah nak sembuh susah okey...!!!
so di beritahu supaya untuk few month jangan sentuh air yang dikatakan
hohoho bahaya okey hanya kerana setitik darah yang tercemar seluruh rakyat
manusia di ancam penyakit seperti itu bahaya bahaya no no no no
hurmmmmmm bosan bosan bosan apa mau buat...????
hurmmm hentahhhh lahhhh mata plak macam berpinar-pinar tengok pc nie :(

No comments:

Post a Comment