Friday 2 December 2011

♥ Nose BLOCK ♥

Bencinya nose aku block dah ler block berair dah macam air paip lah plak
malam tadi aku tido kol 1 pagi kenapa sebab aku watch cerita akhirat
lakonan vanida imran dengan tony apa ntah seyes sedih bangat meleleh-leleh
air mata aku sangat-sangat sedih ada ke lelaki yang begitu setia menjaga
isterinya walaupon isterinya mengidap penyakit paling digeruni ...??
seyes weyyy takut tapi itu ler tak sesuai budak2 bawah umo tgk coz ada aksi
yang tak boleh blah seremmm seyy aku yang tengok perghhh dasat-dasat
macam mana lah si vanida tu boleh rilex ajek tak terfikir ke time tu dia kat laki
dia takut weyyy tapi itu ler cerita tu banyak sangat babak-babak yang euwww
bibik tengok pon boleh melalak tapi serious lah sangat-sangat sedih
apa ntah lagik ending walau pon si isteri dah meninggal si suami tetap duduk
bersama keluarga mertua weyy mana nak carik suami seperti itu
means tak kesah kalau duduk rumah mertua rilex ajek nak carik lor spesis
macam gituk hurm berangan saja kan apa lahhhhhhh
tak mo dah story pasal tu mau story pasal lain semangat oo semalam selongkar
carik novel ombak rindu lepas tu kekonon feeling nak baca sambil skip skip
sebab ada hati nak pergi tengok wayang ombak rindu ramai yang kata best
tu yang nak pergi tengok hahahahhahaha
nanti lah bila free now tengah busy sangat-sangat so tak payah cakap banyak kan
skrg nie banyak buat filem adaptasi dari novel haiyaa dah tak de idea lagik ker
mehh sini i kasi idea buat filem kasi malatop punya wekkk poyo :p

No comments:

Post a Comment