Monday 5 December 2011

♥ Kenapa Aku Ubah Semuanya ♥

Hari nie aku nak story habis-habisan segalanya tentang fesbok aku
now aku boleh feel tenang dan bahagia dengan fesbok aku yang baru
ialah dah tak ada lagik yang gatal godeh-godeh fesbok aku tu lepas tu
aku nak buang memory yang sedia ada pada fesbok tu memory yang
sangat menyakitkan sanubari aku sebab itu aku buat fesbok baru untuk
add family and friend yang aku percaya tujuan aku ialah aku nak buang fesbok
lama aku tu tapi entah terasa sayang plak so tak jadi aku just simpan saja la
aku pernah terfikir kan aku tak suker sedara mara tag gambar kat fesbok
ye lah aku kan sedaya upaya untuk tidak memperlihatkan gambar aku
dengan keadaan fesbok aku yang banyak orang suker suker ceroboh kan
so aku ingat dengan cara sebegini saja yang boleh untuk aku lakukan
aku explain dengan sis tapi entah lah susah dia tu jenis tak paham bahasa
bila cakap asyik kata fesbok dia maka dia punya suka lah pesbok tu hak dia lah
what ever malas nak layan lantak lah kan so aku fikir balik aku pon teringin
nak letak gambar anak-anak saudara aku aku jugak nak letak gambar family aku
gambar kegembiraan kami tapi yang jadi halangkan itu lah orang yang sebuk-sebuk
nak amek tahu itu yang membuatkan aku malas nak teruskan niat aku entah kenapa
makin lama aku fikir punya fikir dah lama niat aku nak buat fesbok baru cuma
itu ler aku malas sebab nak kena add balik add sana sini so malas tu yang aku terus
tak terfikir nak buat cuma aritu aku dah bosan sebab aku rasa fb aku tu zero dengan
add bebudak opis so lepas nie no more privacy kan kalau aku holiday mereka tahu
ke mana aku pergi so aku fikir aku perlukan sesuatu yang boleh membuatkan aku
rasa bebas so aku pon buat lah lepas nie kalau ada majlis nikah ke apa tak perlu risau
ye lah kat fesbok baru apa-apa boleh letak kalau kat fesbok lama mana boleh kan
jadi aku tak risau sangat fesbok aku tu cuma fesbok sis tu ajek yang aku risau banyak
sebenarnya musuh kat dalam fesbok dia tapi payah lah nak cakap tak apa lah
terpulang pada dia kan aku cuma tak nak orang sebuk nak stalker fesbok aku
biar lah orang nak kata apa pon janji aku bahagia dengan diri aku biar orang nak
kata sombong ke apa janji aku bahagia sorry lah kat fesbok baru nie aku tak akan
add sebarangan org walau pon aritu aku dah buat silap aku add member sekolah aku
tapi bila nak upload gambar birthday shahqir baru aku teringat bapak member
aku tu sama kerja dengan abg han cukup lah nanti mereka amek gambar dari fesbok
aku untuk jadikan bukti jatuhkan abg han aku dah malas dah penat nak layan manusia
seperti ini memusnahkan privacy fesbok aku cuba kalau fesbok dia baru dia tahu
bodoh okey orang seperti ini betol-betol menyusahkan...!!!!
aku stress aku tengok orang lain rilex ajek letak gambar macam-macam tapi bila
part aku ada ajek yang bikin dajjal so malas dan aku lebih bahagia berbuat demikian
now tenang saja aku upload gambar anak-anak aku tanpa hiraukan lagik fesbok
yang lama biar kan ajek lah aku pon online kat fesbok lama jarang dah update
kalau ada ayat untuk perli memerli ajek aku post itu pon perli si keiong hahahahha
memang dia tak terasa pon lantak dia lahhhh :p
aku cuma nak privacy aku kat dalam fesbok itu ajek aku nak fesbok aku tidak kena
stalker oleh orang yang ingin menjatuhkan keluarga aku itu saja okey
dah penat nak layan orang yang ada masalah iri hati nie lah bosan menyusahkan....!!!
aku pon dah naik malas itu pon aku tutup chat kat fesbok lama ingat nak ubah ler
now aku nak change tutupkan diri apa semua lepas tu nak deleted semua gambar
kat dalam album hahahahha adeyyy kena deleted satu persatu plak malas seyy
tapi tak mengapa demi keselamatan kan kan kan.....!!!!

No comments:

Post a Comment