Thursday 8 December 2011

♥ Keputusan Darah ♥

Sepatutnya hari nie ada appoitment pergi sepital nak taw apa keputusan
darah yang bulan lepas amek tapi aku tak pergi pon entah lah malas nak amek
tahu biar lah nanti-nanti aku pergi lagi pon pasti normal so tak ada apa-apa
yang hendak dirisaukan itu saja *smile extra*
biar lah nanti pergi kena beratus-ratus lagik biar lahhh malas nak amek part
dah makan ubat tapi tengok sama ajek so baik tak payah kan hurmmm
kepala otak aku nie kusut lahhh tapi tak de sapa-sapa pon tahu apa yang aku rasa
biar lahh dah penat nak pendam rasa dah penat now nak rasa hidup bahagia
hujan lebat seyy dari aritu aku nak mandikan si muchuk tapi tak mandi-mandi kan
abis asyik hujan ajek macam mana nak mandikan buat rugi ajek nanti lah musim
hujan dah reda aku mandikan muchuk aku kaw-kaw punya hikhikhik
kepala aku terasa macam sakit lah maybe coz kena hujan tadi kot hurmmm
biar lah nanti balik telan panadol active fast lah jawabnya dah lama aku tak
membebel using blogpress kan kekekekeke asal nak buat ajek toleh kiri kanan
ada orang so kalau buat jugak mau tak kantoi betol tak...???
so dediam saja gunakan bila toleh kiri kanan dah tak de orang wekkk :p
gini before pergi KL aku nak carik lagu-lagu best untuk dimasukkan dalam ipod
nano comey aku itu riak betol ada 2 tapi hehehehe yang pink itu aku simpan tarak
gunakan boleh plak aku sayang nak gunakan bengong kan masa nak pergi Jakarta
tu babam siap usha kat singapore air port tengok ipod nano comey itu dalam hati ku
berkata kalau lah aku boleh miliki lagik satu poyo kan padahal dah ada tapi sebuk
nak amek lagik wekkk :p dorang pelik apa pasal aku tak amek pink tapi amek color
graphite sama macam sis entah aku pon tak tahu nak amek color aper kekekkeke
apa pasal aku tak amek pink ek aritu biar lah 2 pink tak pon nape tak amek orang
gold tu ekk hurmmm biar lah dah beli pon kan aritu ingat nk amek green sekali bebudak
kata tu kan kan 8GB dorang suruh amek 16GB urmmm ye lah budak-budak so
ikut kan ajek lah sebab masa tu buntu tak tahu nak amek color apa bila abg han suruh
amek aku blur tak tahu terus terasa kaku poyo kan kkekekekekeke
abis untuk 16GB tak banyak color ala dah beli pon dah 3 bulan ++ nak masuk 4 month
sekarang masing-masing sebuk dengan ipod nano 6th generation babam didi and aku
tapi sis masih setia dengan ipod nano 5th generation dia kekekeke sayang beb nak
use lama-lama rasa macam senang patah ajek ipod nano 5th generation aku tu
tapikan sepanjang dari JB-KL semua lagu-lagu kat ipod aku tak habis ^_^
sekarang nie aku ada fikir sama ada nak bawak sekali atau pon tidak ipad 2
niat nak bawak untuk main game and update blog tapi itu ler terfikir jugak nie
hurmmmm nak try buat colorfull lah nak combine graphite dengan pink okey
or tak alamak sekarang nie baru terasa kesal tak amek pink :P tapi membazir
plak ye lah aku kan dah ada yang color pink so nak buat apa beli 2 pink...???
apa-apa ajek lah ekkk graphite pon cun aper dipadankan dengan earpiece black white
ke grey white tantekkk saja carik yang lain aritu kan dah beli pink 5 & 6th generation
cop graphite nie macam kaler apa ekkk kelabu ke sebab bila tengok macam ada
purple ada grey2 gasak lahh ekkk jom lah layan youtube bye~

No comments:

Post a Comment