Monday 12 December 2011

♥ Arrr Grr Err ♥

Pagi nie macam tarak ada mood lah tekak tak selesa hidung nie lagik lah
boleh plak aku lupa kan makan ubat selsema pon boleh baik aku lupa sangat
cehhh malam nie makan ubat selsema ajek lahhh
sebenarnya bila start selsema kepala nie pon semacam ajek rasa
semalam main dengan ochee kejap peluk cikit-cikit ajek lepas tu mandi
lepas mandi hidung punya lah gatal-gatal mengenyam-genyam menyampah
baru nak bermanja-manja dengan ochee mesti lepas tu jadik macam gituk
lepas main dengan ochee kena tukar baju kalau tak tukar hidung gatal sebab
bulus-bulus ochee yang melekat kat baju grrrrr
Alhamdulilah berjaya jugak aku beli Dr Dre Headphone kaler PINK
tak kisah lah fake ke original ke janji sound system syokkkkkk giler nak berhabisan
ribu-ribu semata-mata mau beli headphone tak payah ler membazir ajek
walau pon bukan original tapi sound bestt jugak aper lagi plak ramai yang dah
tolong comparekan semua mengatakan bahawa sama ajek sound system
tak de beza pon see nak buat apa beli ribu-ribu kalau ratusnya sound sama dengan
ribu jimat cikit kos aper tak apa lah janji aku rasa ianya satu kepuasan buat aku
hehehehehehe gantuknya pagi tadi macam malas ajek nak bangun tidur kan best
kalau always dapat tido tak bangun pagi aku paling tak suke kalau kena bangun
pagi punya malas punya lah liat nak bangun pagi kuikuikuikui
kalau malam bukak besar ajek mata aku nie auuuuuwwwwwwww.....
aku tengah syok makan shark gummy candy dari aku kecik sampai ke beso
favorite aku ialah gummy candy kenyal-kenyal gigit sangat syokkk
dulu kalau naik beraya naik MRT mesti aku beli shark gummy candy lepas tu
makan sambil buat muka comel tetiba rasa rindunya zaman kecik-kecik
zaman tak tahu pon segala jenis masalah :(

No comments:

Post a Comment