Monday 5 December 2011

♥ Review Ombak Rindu ♥

Hehehehehe semalam dah selamat watch wayang Syukur Alhamdulilah
aku tak melalak pon watch movie nie tapi dalam novel melalak lah jugak
kalau lah aku jadi isteri si aaron nie aku rasa sepanjang tengok ombak rindu
aku jelez giler bagai ye lah style dia peluk cium semua apa yang dia buat kat
aku tapi buat kat orang lain lepas tu ada adengan peluk atas katil lagik la
aku jelez hoccay so kalau tengok gituk dah jelez tak payah nak ada hati kat
Fahrin Ahmad or Sharnaaz Ahmad wahhhh dua-dua akhir nama ada Ahmad
ala dorang pon tak tahu kewujudan aku hahahha kan berapa ramai umat
manusia atas muka bumi nie betol tak...????
aku kan kalau dah terlebih kaya nanti aku nak beli tanah lepas tu aku nak
buat rumah luar tengok kampung tapi dalam modern macam ala-ala
tempat percutian aku mau hadiahkan buat mum dan daddy
doa-doakan lah ekkk lepas tu aku nak letak driver untuk bawak mum ke mana
saja mum nak pergi bestnya kalau aku boleh buat demikian kan kan
wow tak mengapa berangan-angan saja mana taw jadi kenyataan tapi kan
sepanjang aku tengok rasa macam nak lempang-lempang ajek si mak haris
bukan main berlagak menyampahh seyy macam dia sorang ajek yang bagus
tapi kan macam ada yang tak complete ye lah dalam novel kita taw kan
betapa kejam nya mak cik dan pak cik izzah tapi dalam movie cuma pak cik saja
yang kejam mak cik dia pulak seorang yang baik yess aku know yang 20%
diubah tak mengapa lah tapi ada lah jugak few yang melalak bayangkan sampai
bukak 2 teater 1 & 2 walaweyyyyyy ramai siak orang nasib baik cepat-cepat
beratur kalau tidak alahaiiiii sekejapan manusia nie punya lah ramai macam
aper seyyy memang nampak sangat ramai buat macam aku beli ticket sehari awal
sebab takut kot-kot full ye lah cerita tengah meletop macam transformer dulu
tak sanggup okey...!!! ye lah sekarang nie dah tak ley call untuk book ticket
kalau nak online kalau online use credit card aku tak ada credit card so cannot
lah so kena pergi awal untuk tempahhh sis nak tengok lagik sekali tapi aku entah
sepanjang dalam wayang serius rasa macam tak boleh nak pokus maybe sebab
teringatkan yayaz yang masih belum dipulangkan lagik risau sangat-sangat
maybe kerana itu kot aku macam tak ley nak pokus semua itu niat masa tu
nak call tanya apa cerita tapi ada bahagian dalam tubuh badan aku yang lain
halang katanya nanti aku jugak tak senang hati sebab tu aku rasa macam nak
cepat ajek habiskan movie ombak rindu terasa seperti nak call untuk bertanya
keluar ajek kol 10:18 malam kira 2 jam lebih gak lah wayang start kol 8 malam
kol 10 baru si keiong pulangkan balik tu pon kol 8 lebih dah buat report polis
ye lah azam kata kalau tak pulangkan terus buat report polis maybe selepas
nie azam akan amek tindakkan lebih serius kot harap-harap kami menang lah
kes nie now baru si keiong terhegeh-hegeh mintak perhatian dulu tak pernah nak
fikir kan now menyesal pon dah tak guna semua ini permintaan dia dari dulu
bila dah kasi tahu pulak meraung-raung tak nak now baru nak kata penat naik
turun mahkamah sebab tu dulu mum bagi nasihat tak nak terima so terima lah
akibatnya huh mak dia pon sama perangai macam sial deyyy buat muka sial
boodh dah tua-tua pon buat muka macam gituk macam mana semua nak respect
memang korang sekeluarga jenis muka tak reti malu ehhh anak yang bikin hal
orang lain dipersalahkan bodoh ajek....!!!!
ehhh perasan tak kat johor nie dah start hujan lebat sangat-sangat tahun lepas
tak lebat macam gini pon means tahun lepas hujan tak lebat or tak hujan sangat
kalau ada pon cikit-cikit ajek tapi tahun nie boleh tahan ari-ari lebat maybe
sebab kena hujan jadi kepala pon sakit kaw-kaw hurmmmmmmm
entah lah tak tahu nak kata apa lagik kita tunggu dan lihat saja lah ekkk.....!!

No comments:

Post a Comment