Wednesday 23 September 2009

♥ Tamagotchi ♥







Ingat lagi dulu masa waktu kecik-kecik
masa tu belom ada duit nak beli tengok sepupu punya asyik mengecek
minta mum belikan tapi disebabkan duit tak ada jadi kena lah diam-diam
satu hari tu mum beli ubat dalam masa sama mum tolong belikan yeahh happy sesangat
yelah waktu kecik-kecik apa yang tahu tamagotchi colour pink campur biru
cute sangat tu first tamagotchi aku tapi bila batery habis dah tak tahu kemana pergi
masa tu tamagotchi memang famous bayangkan sampai beli dekat Singapore
suka tengok dulu punya ringkas jek tapi kalau cari memang dah tak ada bertambah pula
dah tak fomous lagi kan....
sekarang punya tamagotchi dah ada macam-macam salah satu band music
gambar tu adalah tamagotchi aku walau nampak macam bebudakkan tapi bila tengok
balik benda tu aku terus teringat zaman kekanak aku bila merengek nakkan benda nie
bila dah dapat mestilah happy mcm dapat gegula.....
nie pon masa beli kena bising gak sebab bebudak jek suka main tapi aku memang suka
dah lama cari yang kena jaga bebetul tapi yang kali nie byk function hurmmm
tak mengapa selagi boleh main aku main lar....

No comments:

Post a Comment