Monday 21 September 2009

♥ Kecoh di pagi raya ♥

Kecoh di pagi raya
story pasal si Shahfaraz, kecohnya sebab kena cirit birit sampai merah
melalak satu rumah cian lak tengok
jepun dgn kak mai yang tlg uruskan sebab tgk letak macam-macam
untuk hilangkan tapi melalak yelah pedih kan
last-last pergi klinik kulit kat johor jaya
saja je nak amik perhatian semua orang di pagi-pagi raya
nasib baik dah siap pakai baju cuma belom sempat nak make up
dah pergi doktor kasi dua ubat krim then doktor kata alergik
so sekarang dh okey
pas jek tu terus masuk s'pore yang tak tahan bosan giler ialah jam teruk
mak aiii dari kastam johor dah start jam yang Shahfaraz asyik bangun muntah
bangun muntah mabuk sampai bertukar-tukar tempat untuk lenakan dia
sempat gak snap gambar Shahfaraz yang tgh kebosanan untuk sampai
ke destinasi sepatutnya.....
then masa balik Shahfaraz tak merengek sangat yelah dah malam kan penat giler
endingnya tertidur sampai rumah nasib baik tak de apa-apa kat mata
sebab guna contact lens.....pas bukak contact lens nampaklah keliling
mata hitam ada garis-garis merah sampai dah bukak contact lens pon
masih terasa ada benda kat mata
tgh malam tu jugak entang siapa dok msg aku ckp nak kenal
siap cakap nama aku maryana ellow tolong cikit eh
sejak bila aku bertukar nama maryana ehh plzz lar kalau nak gunakan
taktik lama tarak pakai hokey sebabnya number UOX aku tak pernah
aku berikan kat mana-mana kedai or kasi kat orang tu number personal aku
yang kebanyakkan orang tahu number hotlink aku
sakit gak hati......
hari nie berjalan ke kota tinggi lepas tu skudai then pergi rumah Fad last sekali
pergi rumah mak....hari nie berjalan jauh giler penat nie kalau tidur mesti
tak sedar sampai ke tengah hari.....
nak balas balik tidur penat ohhhh.....
tengok katil macam nak berguling peluk bantal jek tapi disebabkan teringat
nak bersihkan tank ikan so bukak jek pc sambil bukak blog nak bercerita apa
yang terjadi pada dua hari raya....
esok dah tiga hari raya kejap jek masa berlalu dan sekejap jek dah hari sabtu.....

No comments:

Post a Comment