Tuesday 15 September 2009

♥ Kasut oHh Kasut ♥

Cerita pasal kasut lak saja je mengedik nak cerita pasal kasut
tiap-tiap tahun selalu asyik amik yg high heels aje
ingat lagi abg pilihkan yang paling tinggi diantara semua high heels yang ada
aduhh seram gak nak pakai sebab belum tahap berani nak pakai yang tinggi tu
baru ingat nak pakai high heels rendah sebab ada baby tapi endingnya tinggi gak
yang paling kelakar kasut ku tertukar dengan sis
sis siap kena tanya bibik lagik sejak bila pakai high heels
sebab antara aku dengan sis aku yang paling suka menggunakan high heels
tapi giler kalau pakai time shopping karang tak pepasal aku kaki ayam...
shopping last minit....!!!!
hanya tinggal beberapa hari nak raya tapi ada dua tiga barang tak beli-beli lagi
nape lar aku rasa masa macam tak sempat aje...???
sejak dah start belajar nie rasa macam byk benda tak menyempat nak beli
lepas buka memang balas giler nak keluar rumah lagi dad bawa kereta payah waktu
malam nanti ar aku amik lesen dari bulan 8 cakap nak amik tapi tak amik-amik pon
better lepaskan study baru start amik karang tak menyempat nak buat apa-apa...
malas sungguh nak mengemas bilik aduhhh nape lah sekarang nie asyik semua
malas nak buat kerja terlebih VITAMIN M ke aku nie....?????
puasa kali nie kan memang lain aku rasa sebabnya pas balik kelas jek lepak
dapat bantal perghhh lena tidur walaupon dapat sekejap
kalau kuar cari barang mula lah terasa penat lar ini lar itu lar
MENCIK....!!!!!!! tidur tidur tidur tu jer lah keje aku di bulan pose
dugaan sungguh......!!!!

No comments:

Post a Comment