Friday 25 September 2009

♥ NWZ-B143F ♥


Beli walkman nie sama dengan tamagotchi ingat saja gedik nak letak kat blog
tapi masa itu Fad datang beraya and nak siapkan kerja tapi terbantut nak siapkan sebab
kena selsema plus tak selesa yang amat.....!!!
gunakan duit raya beli walkman ini cute jek bentuk dan colournya pon sama
dengan walkman aku dah kata aku minat pink so beli pon colour pink jugak
beli 4 GB sebabnya amik 4 GB coz aku suka masukkan lagu bebanyak......
sis aku beli colour merah black lawa cuma kalau pink nie ada pink black lagi lawa
sweet jek huhuhuhuhu........dah charge 8 jam.......tinggal nak gunakan sahaja
sapa-sapa taw tidak tajuk lagu ini aku just dapat sedikit sahaja liriknya
lirik nie dari movie tipu kiri tipu kanan
aku just nakkan tajuk lagu ini sahaja....

"Bayangkan hati sebuah rumah hanya kau saja tinggal di sana "

No comments:

Post a Comment