Sunday 6 September 2009

♥ Masa berlalu ♥

Pejam celik pejam celik dah 15 hari kita berpuasa...
cepatnya masa berlalu bagai angin yang berlalu sahaja
kat radio pon tadi masa buka ada dengar lagu raya
yang paling tersangat sengal aku dah mula tukar ringtone lagu raya....!!
ting tong ku sudah mali......
seperti bese tiap2 tahun pas 15 puasa aku memang terus tukar rintone lagu
kira ok lagik daripada guna ringtone lagu raya sebelum puasa still relax jek
ketika nie aku tengok cerita Bintang Hati terpesona beb dengan Anuar Zain
handsome sey.....suka lesung pipit dia cute jek saat dia senyum.......!
semalam mood aku betul-betul tercabar dengan perangai manusia yang kurang
ajar entahlah makin lama aku makin bosan dengan COSMOPOINT
bosan dengan 2 orang mahluk yang tak serupa bikin
sorang nie mulut memang kurang hajar nak mampus cakap main sedap mulut
entah apa yg dia fitnahkan aku, sis dengan moon pon aku tak tahu
si kaki bodek.....!!!
puas agaknya rasa bila menfitnah kami mencerita perihal kami.......
sedarlah sedikit perangai 2 mahluk nie sampai bila korang nak tunjuk perangai
yang pompuan nie plak nak kata tak boleh fikir dikata boleh fikir sebab umur memang
dah matang tapi buat perangai serupa budak hingusan........
entahlah kan bahagia kalau 2 mahluk nie berambus mencik aku....!!!
bosan....bosan.....bosan......
kenapa pulak orang lain mesti menyusahkan hidup aku....?
aku tak pernah kacau hidup jantan bodek tu.....ada akal tak nak berfikir
meluat aku...!!!!!! makin lama makin meluat....
yang pompuan sengal nie sampai bila ko nak tunjuk belagak nak mampus ko tu....
mungkin kali ini ko buat aku macam gini tapi ko jangan lupa esok lusa ko plak
kena tak ko maybe keluarga ko....
tapi nape mesti aku lepaskan semua tension aku pada orang yang tak sepatutnya..?
perlu ke aku melepaskan apa yang aku rasa kat dia...???
mungkin ketika itu otak aku tak mampu berfikir dengan waras sebab dah terlalu
sakit sangat hati......!!!!
dia nak balas dendam ke kat aku...??? nak kata aku ada buat silap tak ada plak
ke sebab dulu dia kena buli dengan lecturer so kini dia balas dendam kat kami...!!
tak adilkan buat kami....?? dimana hak kami di tempat kami menuntut ilmu...?
sehingga kami ditindas sebegini rupa......bukannya sedikit tapi banyak
selama ini aku bertahan tapi kini kesabaran aku pon ada batasnya
tak puas hati cakap semuka jangan nak mengada-gada cakap belakang
konon bagus sangat lar tu bodoh.....!!!!
wujud lagik manusia yang hanya pentingkan diri dan pentingkan cerita orang lain
ada akal fikirlah nie tak apa guna ada akal kalau tak boleh nak berfikir?
saat sakit hati aku dh bukak new post memang ayat paham-paham jer lah
korang kalau orang tengah marah...
mungkin ayat kiasan yang pernah aku ceritakan itu langsung tidak meninggalkan
apa-apa kesan kepada jantan laknat itu....
patutlah tak ada sapa sanggup kawan dengan dia kalau dah perangai macam gitu
huh berhentilah daripada suka membodek...!!! sampai bila ko nak membodek ...?
ko ingatlah bila dah kerja ko still boleh membodek ketua tempat ko keje....??
client-client ko...?? woiii fikir lah ada otak, akal so berfikirlah ek
karang aku kata ko ckp aku kurang ajar
sebelum ko nak fire aku ko cerminkan diri ko dulu tengok apa kesalahan ko
sampai aku cakap sebegitu.....!!!!
ada akal tapi tak nak berfikir sama jek lah korang berdua pergi mampus.......!!!
kalaulah aku dapat bagi pelempang buat dua ekor mahluk nie kan bagus
bulan-bulan yang mulia nie korang buat perangai lagik betina sundal ituw
ko fikir lah wahai betina sundal sekarang ko buat aku macam gini
sampai ke tua lah ko tak akan kahwin dengan perangai ko mcm gitu
tak akan ada sapa yang nak......orang yang nak kan ko tu BODOH....!!!!

No comments:

Post a Comment