Thursday 10 September 2009

♥ Sahur ♥

Dah kol 3 lebey tapi still tak tido lagik
sambil bukak forum telinga sumbat radio warna dengar lagu raya
sambil borak dengan Moon mengenai isu-isu semasa
sambil tengok Shahfaraz lena diulit mimpi sesekali merengek manja
nanti kelas kol 11 pagi ermm tak tidur-tidur lagik
cute ar tgk Shahfaraz tidur rasa macam nak geget jek
sambil dok sibuk baca isu pasal orang membuatkan terfikir
seram ada takut ada entahlah macam-macam gak fikir
tak tahu lar nak tidur kol bape nie
jangan sahur nanti tak bangun sudah lar.....................
kejap jek kan dah 20 hari berpuasa dan berapa hari jek lagi menjelang nak raya
tapi tengok tahun nie tak berapa nak meriah kan...?
baju raya tahun nie colour coklat kain yang dah lama beli tapi baru
nak jahit so tahun nie satu family colour coklat tapi idak ler sedondon
maksudnya ada lar sedikit matching colour......
Shahfaraz lak maybe putih kot
tahun nie raya ada orang baru hurmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
bicara raya masuk nie dah setahun raya tahun lepas sekali tahun nie sekali
maksudnya 2 tahun kan....?
lagi bape jam nak bangun sahur seperti biasa minum air sudahlar
bukannya boleh makan lebih-lebih atau berat mula ar perut aku mengedik....!!
yeahhh perut ku memang gedik....!!
adakah perlu untuk aku charge lagi mp3 aku...???
agak-agak esok masa kelas Si Gilerz masih aktif lagik ke
mp3 gedik ku ini...??? baru jek kol 10 malam lepas buat kuih raya aku charge
bukak pc, bukak forum invisible kan ym last-last aku biarkan ia berfungsi
sementara aku pi menyemak kat dapur.....!!!!!!!!!!!!!!!
nak tidur macam tak boleh gasak ar....
hope mampu ar bateri mp3 aku mampu bertahan sampai untuk ESOK..!!

BANGUN SAHUR....!! SELAMAT SAHUR.....

No comments:

Post a Comment