Wednesday 2 September 2009

♥ Bicara September ♥

Lega akhirnya sampai gak kat Johor.....
penat tu memang lah penat tapi nak berjalankan so jangan gedik nak
komplain penat.....!!
story yang nak dicoretkan ialah sepanjang perjalanan semua okey
but tak sangka bila jumpa sowang mamat cina nie pakai ringtone dan Hp yang sama
so kenakan dia sis buat misscall kelam kabut dia check HP ... yang aku memula kena
bila HP dia bunyi aku ingat Hp aku tapi tak yakin sebab tak rasa vibrate pon
toleh-toleh tengok mamat cina nie rupanya adeyyy tergelak aku
tapi yang tak bestnya aku kena sakit perut cirit-birit uwaa sedih giler
sampai nak beli barang pon tak boleh seksa siot....!!
makan pill chi-ki-tek-on ( tak reti nak eja )
pon tak hilang dua botol tu......sampaikan masa berbuka makan sikit jek
sebab perut mula buat hal aduhh tahan jer lah
balik jek hotel selubung kesakitan sampai perut dah okey cikit baru pesan makan
masa makan tu rasa macam duduk dalam wad taw......giler dah tak ada tenaga
aduhhh sakit betul ....
semalam masa balik flight malam adalah mamat india nie nama nya apa ntah
tapi aku just ingat Chandra jek.....tinggi gak mamat nie
aku masuk ar macam bese dia nampak aku pakai jc bola MU
boleh plak kuar ayat dia macam gini

" U nie fan MU ke? "
" tak lah pakai saja-saja jek "
jawapan dari aku
" Kenapa mesti MU menyampah aii " sambil menghentak kaki gedik

aku pon dalam hati erk mamat nie normal ke tak
then dia jalan-jalan nampak aku terus senyum hehehehe
siap kasi aku bantal ( gedik aku sudah datang )
sambil lalu sambil tengok sambil senyum
sampai kan masa nak kuar dengan semua dia cakap

" see u next time and bubai"

part aku dia boleh cakap

" see u next time ... babai dear "

terkedu kejap erkkk aku nie di alam mana lepas tu boleh plak
aku gelak macam apa
masa pas gi toilet jumpa dia cehh tengok sebelah mata sambil sengih-sengih
hahahaha geli betul hati aku
adeyy mamat sorang nie demam ke hape.....!
petang karang bermula sudah tanggungjawab aku sebagai student untuk
pergi ke kelas dan bila balik dapat tahu yang jadual ditukar ermmm
kenalah pergi notice board pergi salin balik jadual yang baru
sukanya kalau kelas Agama tukar petang sebabnya bila dah lewat sangat malam
sapa nak amik balik kekadang bila fikir orang lain kan susah....
maybe Cosmo kena cari lecturer yang mengajar agama bukannya lecturer yang ajar
agama part time sebab kekadang susah untuk student kalau lelaki ok lar but untuk
student perempuan kan sukar.....

No comments:

Post a Comment