Friday 25 September 2009

♥ Mak mertua ♥

Ini bukan isu pasal mak mertua aku hokey ini kes pasal Zara dengan ibu mertua dia
seronok dia jumpa mak mertua sampai kalau boleh dah tak nak balik Johor
then semalam dia call aku kekonon nak merajuk ah tapi dia tak taw macam nak
hancur menahan selsema deye........
aku pon tanya ar macam mana penerimaan mak mertua dia so Zara ckp
mak mertua dia terima dia Alhamdulilah....aku pon cakap lar Zara, ko dah settle
mak mertua pon terima ko sebagai menantu tinggal aku jek boleh plak dia cakap Amin
sempat lagi cakap suruh cepat-cepat....deyyy minah bawa bersabar lah kalau ya pon
ko hengat aku sudah ada calon ka cettt........
tapi kekadang mesti semua terutamanya seorang perempuan akan memikir
sudikah mak mertua terima seadanya tanpa sebarang komplain..??
seram gak kalau dapat mak mertua jenis garang, susah nak menerima pasangan anak,
sombong, berlagak, suruh anak lelaki kahwin dengan pilihan hati even anak lelakinya
sudah memiliki calon tersendiri.......
tension lah bila kena selsema, batuk, demam nie memang pakej baik punya sakit
nasib baik demam bese tak de kena apa-apa kalau tak isk mintak simpang lah
terasa macam nak bukak hidung aku letak kat tepi nanti dah baik baru pakai balik
badan terasa sakit jek terutama pinggang semalam pas makan ubat tidur tapi masa
tak lena tu memang nak kondem tak larat rasa badan nie kena peluk bantal
mula lah berkhayal then tersedar pukul 2 pagi nak tido balik susah pusing kiri pusing
kanan lepas itu Moon call ceria sungguh suara dia.....

No comments:

Post a Comment