Wednesday 16 September 2009

♥ Mimpi Sengal ♥

Beberapa hari lepas aku dapat satu mimpi sengal...
mana taknya tetiba aku jadi les ( selisih siot tak nak ar jadi macam gitu )
kena paksa kahwin plak tu dalam mimpi tu tak dapat mengecam siapa
lelaki itu...
boleh plak aku cerita dengan member apa yang dah suami aku buat
( benda nie pon mau cerita jugak ke...? )
boleh plak member aku jawab
" bagus apa laki kau buat kalau boleh aku nak jek cakap dengan laki ko buat jek "
bunyi sungguh kejam bila dia kata baru aku jadi normal
seram giler.....!!! ada maksud ke mimpi sengal nie?
tak mo ar jadi macam gitu.....aku normal hokey.....!!!!
dosa besar siot tetiba minat kaum spesis....
dah lah dosa skrg nie ada tak tertanggung ada hati nak menambah dosa giler
karang mau tak kena berleter dengan family aku
sik mintak simpang lar sebab mimpi tu terjadi sebelum bangun sahur
sapa tak takut kalau tetiba dapat mimpi macam gitu
apa pasal dalam semua mimpi sengal-sengal mesti kena kahwin paksa
bodoh kan...???
kasi lah mimpi syok cikit nie tak bebalik mesti aku benci giler dengan mamat
yang kena paksa jadi suami aku hahahhaha
merepek sudah......ok ler seharusnya kena tidur esok kelas 9 pagi kena bangun awal
bosan giler ar kelas agama asyik dok " memblue " jek menyampah aku....!!!
si King jadi ketua bab-bab begini macam dah ada pengalaman jek....
lagik kalau dapat yg sekepala " memblue " gamat kelas
tapi batch MINI INTAKE nie kuat sungguh melalut....aduhhh masak
nie mesti kalau bab tawen lagik giler jadi kelas lagi si King kuat sangat merapu
dan melarikkan topik sabo jer lah.....
yang aku, moon, sis dan Zara hanya mampu senyum sambil muka begang...!!!
lagi bape hari aje nak RAYA.....last day kat cosmo hari rabu lepas tu cuti
hurayyyyy cuti seminggu yipppyyyy suka usik kak Ona tadi ( akak admin a.k.a. akak rm 5 )
ada oo isu pasal rm 5 ni nanti2 lar aku story....
aku ley cakap dengan kak Ona boleh balik rumah mak mertua
terbeliak biji mata kak Ona lepas tu boleh soal

" dah kahwin eh"

hahahaha dengan tersipu-sipu kambeng aku pon menjawab

" ehhh tak ada lah gurau-gurau jek hehehehe "

ciss ada ke patut ingat betul kalau betul sure aku dah kena balik umah
apa daaa.........!!!!
jap gi nak kena bangun sahur huhuhu baik tidur nanti kena bising lah pulak
hope nanti dapat lah bangun.....!!! SELAMAT BERSAHUR SEMUA
pssstttt malam opss pepagi nie tak de lagu raya yang boleh untuk di layazzzzzzzzzzzzz...........

No comments:

Post a Comment