Wednesday 30 September 2009

♥ Collage ♥

Nie assaigment terbaru yang kena buat selepas membuat gambar family
apa itu collage hurmm aku pon tak tahu apa kah itu bila ditanya dikatakan
bahawa ianya ialah tampal-tampal yang pasti aku tidak tahu bagaimana untuk
membuatnya hurmm pening-pening
okey masalahnya ialah tajuknya yang membuatkan aku ketawa terbahak-bahak
idea jiwang.....yg lelaki kena buat tema perempuan manakala perempuan kena buat tema
lelaki kekonon kental lar yg lelaki kena buat jiwang tahap leleh
yang bebudak lelaki kena buat tema cinta / kasih sayang
yang bebudak pompuan kena buat benci / patah hati / keras hati ( kental )
hamik tajuk nampak macam mudah tapi nak menjadi tak macam pening kepala
maybe aku amik patah hati lagipun mudah jek part patah hati tak de lar susah sangat
banyak apa yang berkait dengan patah hati antaranya yang ada dalam fikiran aku
ketika itu ialah frust cinta tak kesampaian, orang yang diminati dalam diam sudah
mempunyai teman hidup, kahwin paksa, keluarga berpecah belah, gagal dalam ujian,
setakat nie yang aku tahu tapi bab keluarga berpecah belah dgn gagal dalam ujian tu
macam tak berapa nak kenakan...?
semuanya gara-gara satu mamat nie yang asyik menyanyi lagu patah hati
so kena tema cinta kira kata Si Gedik macam nak merawat patah hati....
terfikir gak selain daripada itu semua apa lagi yang membuatkan seseorang itu mudah
untuk patah hati nampak macam senang tapi bila secara keseluruhannya agak sukar
sebab ianya memerlukan apa yang terjadi disekeliling apatah lagi soal percintaan
aku yang susah nak jawab semua tu harus berfikir berkali-kali apa jawapan yang sesuai
harus aku kena mencari sampai boleh nie senang lah dah ada tajuk
tapi masalahnya sekarang nie assaigment english....2 assaigment berserta tajuk bebas
ermm tak tahu nak buat apa dulu masa mini intake dah buat love dengan taj mahal
kali ini mau buat pasal hapa ya....!!!
perayaan ke, pakaian tradisional ke, tarian ke, apa-apa-apa-apa ke
peningnya nak fikir apa tajuk yang best urmmmmmmm hampeh...
sesusah sangat ada gak aku amik jek collage jadi assaigment untuk english ok satu dah
settle tinggal lagi satu yang itu idea belom sampai lagi bila lah idea nak sampai pon
tarak tahu......

No comments:

Post a Comment