Monday 7 September 2009

♥ Lepak ♥

Ari nie lepak sangat-sangat tak tahu kenapa boleh lepak, penat
kelas pagi tadi kol 9-11 pagi kelas Mr Nair lepas abis jek tgk wayang
cerita final destination giler siot tgk tak macam nak muntahlah plak
abis jek jumpa si King, Ika, Cerek dengan Cicak Kobeng
aku terus kuar cepat-cepat sebab dah terasa sangat nak muntah
tekak aku mual giler-giler aduhh kalau muntah tu sure aku dah buka pose
agak lama aku nak mengawal rasa mual tak selesa nasib baik tak lama
kejap tu dah kembali okey then bergegas balik Cosmo
menanti kelas Si Gedik pada pukul 3.30 petang tapikan sementara
menunggu aku lepak kat studio tapi ada something terjadi membuatkan aku terkedu
dua orang lelaki memulakan perniagaan " haram " khusyuk memjual dan
membeli tanpa menyedari ada pihak lain memerhatikan sungguh tak patut.....!!!
patutlah bila jalan kat kawasan tu ada bau semacam and kat situ sunyi giler sure
kalau malam lagik bertambah seram alamak sok kelas malam adakah kena lalu kat
situ jugak...?? tak mo ar lalu semacam jek tempat tu seram...
then Si Gedik ada cakap kat situ kalau jalan tak mo sorang-sorang
tetiba aku terbayang buat nya malam jalan sorang-sorang then dorang ternampak
so sedangkan kita tak nampak apa yang sedang mereka lakukan adakah itu
merbahaya...????
masa kelas pinggang aku memang sakit macam nak patah tapi aku tahan jek
sambil buat kerja sambil menguap gantuk....
nak tahan sebenarnya sakit pinggang memang rasa macam nak tercabut...
lepas buka sambung baca novel sebab dh tak tahan nak duduk
lepas dah habis baca novel main kejap dengan Shahfaraz terus terlena
then sedar-sedar jek bilik dah gelap ting tong jap lepas 2 bangun jek bukak lampu
cari cermin mata tapi tak jumpa lepas tu cari beg sebabnya tadi lepas balik
terlupa nak keluarkan handphone....lepas 2 tgk jam bererti lelapkan mata hanya
1 jam lebih then tukar baju sebab tidur dengan pakai baju balik kelas
memang giler punya lepak...ingat tak nak bukak pc tapi entah ada something yang
menyeru menyuruh aku bukak dan sekarang tak boleh nak tido MENCIK...!!!
masa raya tahun lepas pon tertidur dengan baju kurung sebabnya tak cukup tidur...
esok masih ada lagi hari perjuangan sampai malam....!



Happy Birthday Kak Mai....!!!!
semoga tabah menghadapi dengan ujian kehilangan Shaheerah Maisarah....

No comments:

Post a Comment