Monday 21 August 2017

Tukar Username Instagram

Aku sebenarnya tak suka guna nama sendiri sebagai username
kat instagram dari dulu sampai lah sekarang
then aritu guna jugak lah nama sendiri tapi lelama ala tak bestnya
aku suka guna nama macam pelik pelik ahahha

Paling favourite guna nama princess tapi kang nanti orang
muntah hijau pulak kan tengok username tu lain lah
kalau lawa sesangat boleh lah pakai username tu
nie biasa biasa jek so memang cannot lah hahaha

Zaman dulu boleh lah masa umur 22 tahun gituk
now dah 27 so macam euwwww hahaha
tak payah lah just guna nama yang aku suka

Bila carik idea semuanya nama yang aku bekenan tapi
aku tak boleh nak use nama tu hahah stress weyyy
tapi tak pe lah

Just carik nama yang dulu aku selalu guna pakai siap buat fb
use balik nama mentel aka entah haper haper jek :p

No comments:

Post a Comment