Monday 14 August 2017

Peneman Yang Sentiasa Di sisi


Ini lah yang sentiasa berada di sisi menemani dikala kesepian
terutama kalau jalan jauh siaran radio pon macam kena maki hahahha
lepas tu masa nak buat exercise leha-leha pon aku angkut nie
then aritu masa keluar pon bawak jugak muahahahha

Dapat nie free masa beli tv sony (tv tu ku jadikan as desktop)
lama dah tahun 2008 but Alhamdulilah masih berfungsi cuma
dah tak berapa nak cantik because ada kesan hightlight marker

Masa dulu pergi class belajar pon aku angkut nie sebab tu ada
tanda-tanda hahaha masuk exam pon aku angkut jugak
sambil jawab soalan sambil menghiburkan diri actually more
kepada nak elakkan rasa cuak tak boleh jawab exam :p


Hah nie yang aku dapat free tu boleh tukar dia punya apa benda ntah
both benda tu aku still simpan and tak rosak pon still boleh
tukar-tukar kalau aku nak hahhaha

Just 1 gb tapi bermacam-macam lagu aku boleh sumbat yeaaayyyy
lepas tu aku just pilih few lagu sebab malas nak letak banyak-banyak

Yayaz pon beli jugak new mp3 player so senang dia ada dia punya
and aku ada aku punya so tak perlu nak share ^_^

Kalau dulu nak charger kena plug in kat laptop
but now aku just plug in kat kepala plug jek senang okey
dulu masa ada charger macam sekarang so agak susah
but now ianya menjadi easy super easy i like hahahha

Dulu gigih okey every day on laptop pasal nak charger
kalau tak nanti habis battery pergi kelas tak de hiburan huwawawa
but now ada jual macam gini tapi price rm200 4GB
later if ada rezeki then aku nak beli lah

Aku nie spesis yang tak suka simpan lagu dalam phone
nanti memory tak cukup lepas tu nanti battery macam air kencing
laju jek habis so aku tak suker sangat tak suker
aku lebih prefer cara nie dengar lagu kat mp3 player or ipod
tu jek

Later aku nak story pasal sesuatu pulak hahahha...!!!

Nie jek aku use sebab yang lelain mp3 player takut rosak
so aku akan pastikan yang nie tak akan rosak
aku akan jaga elok-elok ^_^

No comments:

Post a Comment