Sunday 20 August 2017

Pemandangan Yang Euwwww

Semalam tekak gatal nak makan kfc actually nak kan ayam goreng mcd
then pak tam tak nak sebab tak kenyang tak de coslow dengan mash potato
dengan bun so okey kita pergi kfc jek lah huhuhu

Masa order tu polis masuk then oo maybe polis pon nak makan jugak tapi
peliknya bukannya beratur tapi bebual sesuatu dengan pekerja kfc hmm
mesti ada kes lah tu kalau tak memang jarang nampak

Tengah syok syok makan sekali pandangan meja depan tu euwww
memotong selera aku nak makan seyyy
pakai lah seluar properly boleh tak ingat alur bontot kau tu lawa sangat ehh
potong napsu aku nak makan ayam seyyy eii sakit pulak hati
terasa macam nak muntah tapi ku tahan T_T

Nasib baik kakak ada depan so aku pesan dengan dia jangan gerak
stay diam diam aku nak makan napsu aku nak makan telah di potong
oleh seorang manusia yang menunjukkan pandangan yang euwwww
dammmm

Again polis datang lagik sah kes ragut mula mula ingat depan kfc
so maybe nak cctv kan kecoh jugak keluar masuk siap cakap
motor segala bagai then ada customer datang nak makan
dah siap beli baru nak masuk mulut then pihak polis mintak kejap
nak amek gambar dulu hahaha

Rupanya orang ragut dalam kfc ko
dia masuk then amek bag terus keluar aku rasa masa tu mesti orang
jerit kaw kaw punya kebetulan mangsa ragut tu duduk meja yang
dekat pintu so lagik senang lah urusan nak mengambil then lari

Aku syak si peragut tu dah biasa buat kerja sebab tu berlaku sekelip
mata dia taw segala timing cara nak cepat larikan diri
kalau baru baru nak up tak de maknanya dorang berani nak ragut kat
dalam kfc paling tak pon masa orang lalu tu jekk

Haishh macam macam hal kan
nak makan kfc pon tak senang baru nak ngap kena ragut
kalau ragut ayam tak pe lah nie ragut bag okey
or maybe orang dah lama perhatikan dia so senang buat kerja
tak pon maybe baru lepas keluar bank mana taw kan nampak
duit orang pandangan mata pon ubah jadik macam Mr Crab

Takutkan manusia sekarang nie lebih "hantu" daripada hantu...

No comments:

Post a Comment