Sunday 27 August 2017

Bau Yang Busuk

Aku tak taw lah kenapa mesti dipakaikan yayaz minyak lagik
2 minggu lepas pakai then nie semalam balik pakai jugak eiii
stress siakkk

Bila terbau kepala terus menangkap sakit lepas tu rasa mabuk
then badan rasa macam tak tentu arah huru hara aku just diamkan
diri then bila kakak dengan mum cakap benda yang sama baru
aku bukak mulut

So adakah minyak tu bukan untuk yayaz tapi untuk keluarga aku
Ya Allah apa lagik harus kami lakukan untuk menepis benda tu datang
dah panggil orang bersihkan then bila yayaz balik sana then balik
semula rumah dah start nampak kelibat sana sini

Apa lagik nak buat...!!!
seperti semua katakan benda tu nak masuk tak boleh so dia masuk
melalui yayaz kau rasa tak ke stress kami

Entah bila agaknya semua akan berakhir....
aku dah bosaaaaaannn dengan permainan kotor kau lah

No comments:

Post a Comment