Saturday 26 August 2017

Mari Bakar-Bakar

Semalam si kakak sibuk ajak pergi makan bakar-bakar nak try dengan
cheese ingatkan malam lepas magrib pergi berenam sekali si yayaz kena
balik rumah mak dia ciisss cian yayaz tempat favourite dia nasib baik tak
kasi taw kalau tak confirm frust dia sorry sayang

Lepas magrib pergi lah tapi dalam kol 8 gituk baru gerak hikhikhik
ingat nak jalan highway sekali jammed ayaakkkk terpaksa jalan lama

Aku dah aim tak nak makan nasi hahaha ingat just nak makan dengan
cheese sekali kan teramek nasi jugak siap mee lagik uwaaaa
larik diet aku :(

So aku pon makan ice cream lah disebabkan dah tak boleh nak masuk
and kebetulan si sofea pon tak boleh makan ice cream batuk-batuk
now doctor cakap dia ada asthma so memang kena jaga actually
kena more care

Aku suka mint tapi tak de dah habis belom top up lagik
so just makan strawberry tapi kan bila dorang dah letak mint so
aku attact lah muahahahha without sofea taw ^_^



Disebabkan nak makan tapi tak sempat sebab si sofea dah tak nak duduk
diam-diam so daddy tolong kopekkan udang siap bersihkan lagik
segala kotoran fuhhh best...!!!

Balik pon dekat pukul 11 malam so memang tak rajin ler nak bukak laptop
then update malasssssssssss baik tidur ehh bukan baik berangan lagik syok
muahahaha......



No comments:

Post a Comment