Monday 7 August 2017

Hantu Air Yang Handsome


Aku sekarang tengah gian tengok korean drama The Bride Of Habaek...
Best okey tapi as usual bila bukak kat TVN mesti dapat tengok part
middle jek then terus tak dapat tengok lagik uwaaa benci seyyyy then
aku try search kat facebook and jumpa semua episode full
with subtittle yeaaayyy

Baru marathon cuma 2 episode jek ada lagik beberapa episode untuk aku
marathon tapi tu lah asyik tak dapat jek nak layan :(

Tak pe slow slow kita layan 1 hari 1 episode or maybe aku kena tunggu
sampai habis then can marathon sampai habis episode weee lama tak buat
kerja giler tu kalau nak buat pon kena tunggu yayaz cuti sekolah sebab kang
aku yang tak boleh bangun nak siapkan yayaz and hantar yayaz pergi sekolah
huhuhu

Si hantu air aka habaek tu punya lah handsome so kalau dia jadi hantu pon kira
hantu paling handsome lah sedangkan hakikatnya mana ada hantu handsome
macam si habaek..!!

Hantu yang sebenarnya bukan main scary plus mengerikan plus menyusahkan
sebab suka menganggu

Aku panggil dia si habaek atau nama real dia Nam Joo-hyuk si hantu air
yang handsome and kekonon boleh buat heart jadik melted hahaha
gedik jugak aku ekkk...!!!


No comments:

Post a Comment