Wednesday 1 February 2012

♥ Welcome February ♥




Welcome february saya berharap semoga di bulan february nie dapat lah
saya menyabarkan diri saya....dapat saya mengawal kemarahan saya...
saya berharap saya tidak akan melukakan hati mum lagik...
today lesen P aku habis hoyeeee merdekaaaaa.....!!!
tak taw lah macam mana pagi nanti nak pergi JPJ pergi dapatkan lesen penuh
suker ooo aku siap dah rancang nak belajar drive pergi city square pergi kota
pergi JPO lalu highway pergi seri alam pergi pasir gudang pendek kata
pergi ke seluruh johor tanpa ada masalah tapi itu ler hati besar nak lakukan semua
itu tapi masih lagik takut-takut hehehehe doakan ajek lah tak takut lagik
coz nak belajar paling penting nak masuk singapore dengan senang dan mudah
muka aku still bebudak SPM takut kalau tanpa daddy kena check 100% dog
tak mau ahhh mum pon risau so tunggu ler nampak macam kiut miut boleh
main-main mata untuk elakkan 100% check by dog miahahahahha
lepas tu nak try pandai jalan ke seluruh Malaysia wahhh jauh sunggguh cita-cita
gagagaggagaga orait mau tidur

No comments:

Post a Comment