Friday 10 February 2012

♥ Nikon 1 Pink ♥

Insya Allah maybe aku akan dapat coming soon semalam pi angsana
tanya gam gam tinggal 3 stok pink weee aku kata dengan dear kekonon
request hadiah birthday hahhaha birthday girl request birthday present :)
kena tambah 1 lagik lens untuk night tapi tak boleh zoom lah hehehee
tak sabarnya nak memiliki nikon 1 pink betapa indahnya kalau dapat kan
nanti pergi amsterdam boleh bawak boleh amek gambar banyak-banyak
aku nak beli tambah memory card 16GB tak taw lah berapa rm tak pe
nanti nak mintak kurang lor harap-harap dapat lah diberi 8GB dengan bag
percuma tapi aku saja nak tambah 16GB saja-saja ajek tapi canon aku tu
tetap aku bawak tidak akan aku tinggalkan weyy harusssss tu untuk gedik
gedik extra camera and yang camera sony tu aku pass kat daddy so senang
lah daddy nak amek apa jugak gambar so tak de lah daddy asyik nak kena
kata amek gambar nie amek gambar tu so daddy boleh amek apa saja
tapi nanti model mangsanya ialah mum kuikui ala ala kiut miutnya...!!!
nie aku tengok lah dear cakap apa bila dia suruh beli kira macam tunggu
green light saja lor so kalau dah beli itu settle tinggal nak beli case blink blink
ajek aku dah cakap dengan sis yang aku nak beli case blink blink untuk pergi
amsterdam nanti harap-harap berjaya lah impian ku nanti...

No comments:

Post a Comment