Tuesday 7 February 2012

♥ Tanda Tak Selesa ♥

Aku nie dah start balik tanda-tanda nak period Syukur Alhamdulilah aku cuma berharap agar ianya akan kembali normal macam biasa tu ajek harapan aku untuk saat ini aku kalau dah nak dekat period perut tak selesa kadang-kadang pinggang sakit tapi aku punya tut memang tiap kali nak period mesti rasa tak selesa rasa serba tak kena pendek kata memang tak selesa tu semua tanda-tanda bila period nak menjelma nasib baik breast aku tak bengkak dengan sakit ada sesetengah orang kan breast sakit bengkak aku cuma perut pinggang dengan tut tu ajek tanda-tandanya so bila tanda-tanda tu dah ada tinggal tunggu nak keluar ajek lah nie lagik dah nak dekat period nak sembahyang pon rasa macam malas ajek huwawa tu belom lepas period nak mulakan balik sembahyang lagik besar punya malas hehehe entah lah kekadang aku sendiri tak paham bahasa tubuh badan aku biarkan ajek lah.....!!!!!! Aku now melayan MJ12 apa-apa ajek lah ekkk


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Post a Comment