Tuesday 28 February 2012

♥ Apa Lagikkkk ♥

Apa lagikkk harus aku membebel nie...?????
aduhaiii dah kol 2 lebih karang siang nanti bangun lewat kena marah
ohhh mata plsss siang nanti bangun awal boleh tak...????
Ya Allah kuatkan lah hati aku untuk meneruskan gym untuk
menurunkan berat badan membakar lelemak yang ada dalam badan
tadi dah ada yang tegur kata badan aku dah kurus Alhamdulilahh
syukur nie masih ada banyak lelemak nak kena di buang seksanya
kalau lah membuang lemak itu semudah untuk mengemukkan badan
kan best masalahnya nak kurus itu adalah sangat sangat payah
tapi walau apa pon aku tetap kena kuruskan badan jugak
macam mana nak menghilangkan sebulan bersamaan 10 kilo...???
kan best kalau boleh buang tiap-tiap bulan lemak bersamaan 10 kilo
aku perlu buang 30 kilo aduhaiiii penatttttt
lepas dah kurus nak kena maintain mengecikkan badan tak boleh naik weight
karang lepas dah beranak jangan lah berat aku makin chubby

No comments:

Post a Comment