Sunday 12 February 2012

♥ Dapat Green Light ♥

Insya Allah hari nie pergi letak deposit untuk camera nikon 1 pink
so 2 pink 2 white aku dengan didi pink manakala sis dengan babam white
wahhh tak sabonya nak jadikan realiti auww auwww shuker shuker...!!!
macam tak sabar ajek untuk memilikinya semalam tanya abg han bila
tarikh nak pergi amsterdam so abg han kata 28.april.2012 dulu pon aku
dengar begitu mengatakan 28 masa tu raya haji taw so kira betol lah
28 april so yang aku buat daisypath untuk holiday tu kira betol lah
kebetulan semalam kuar article pasal tulips di amsterdam then abg han
kata memang kat situ lah akan pergi nanti pergi satu hari wahhhhhh
harus aku amek banyak-banyak gambar kat situ ye lah pemandangan
tulips tu sangat-sangat chantek serius rasa tak sabar seyy rasa nak pergi
ehhh 28 ari saturday lor so maybe one weeks kot so selama one weeks
tak dapat tengok 30 minit ustaz don hahahha godekk seyyy....!!!!
maybe next week baru nikon 1 pink aku dapat untuk memiliki
harap-harap dapat lah aku memang akan beli 16GB nya memory card
means ada 16GB dengan 8GB so memang sangat memerlukan memory card
besar nak amek gambar banyak-banyak memang dalam pale otak aku nie
nak amek gambar banyak-banyak nak balas dendam masa kat london
tak dapat amek banyak-banyak sangat coz batt cepat ajek low stress
nie kena sediakan back up camera canon penting tu okey...!!!!
untuk gambar syok sendiri bebehhhhh.....!!!! hope batt nikon lambat lah
habis means dari pagi ke malam walau amek banyak-banyak err beribu ke
contoh lah beribu or beratus lah batt tak cepat habis so tak de lah aku rasa
macam ala batt jangan cepat habis memang aku nak pastikan nikon 1 pink
aku tu dapat menghasilkan gambar cun cun termasuk gambar aku jugak
aku cuma nak pastikan nanti kat tempat tulips aku mau amek gambar cun
aku banyak banyak campur gambar tulips banyak-banyak eii tak sabo seyy
lepas tu aku ingat mau beli luggage bag yang ada patern leopard yang aku
tengok kat universal traveler maybe aku mau beli bag macam didi tapi color
black untuk dibawak ke sana coz tengok boleh sumbat macam-macam
aku cuma fikir nak bawak bag yang sesuai untuk sumbat nikon 1 pink aku
tu alahaiii banyaknya request nak beli untuk ke amsterdam hahahaha
boleh melayang woooo duit macam-macam benda yang nak beli pengsan
hope dapat lah wekkkk :p

No comments:

Post a Comment