Sunday 12 February 2012

♥ Sabo Jek La ♥

Semalam pi carik nokia asha 200 aduhaiii sakitnya hati ye lah bila nak
tak ada putih memang chantek bila tanya pink dikata tidak ada geram seyy
then yang ada stok semuanya hitam serius weyy hitam itu sangat buyuk
sangat tidak chantek pink tak de putih pink dia pon cantik kenapa lah
kat malaysia nie color yang chantek-chantek mereka tak amek yang buyuk
buyuk ajek mereka amek menyampahhhh tahu tak....!!!!!
aku harap esok dapat lah keputusan mengatakan yang putih semalam tempah
ada stok lah rega rm250 ajek dikatakan ada memory card 2GB penantian itu
memang terseksa kan kan...??? tapi bagi aku menanti untuk menjadi isteri don
daniyal lebih terseksa bagaimana cara untuk menjadi milik don daniyal pon aku
tak tahu hurmmmmm......!!!!
tetiba teringin mau memiliki blackberry tapi takut nanti kena marah dengan
abg han coz abg han tak kasi pakai blackberry jangan ditanya aku kenapa sebab
aku pon tidak tahu kenapa biar saja abg han ajek yang tahu kenapa blackberry
itu tidak besttt muaxx muaxxx

No comments:

Post a Comment