Friday 10 February 2012

♥ Saya Perlukan Ini ♥


Aku perlukan handphone nie kerana handphone nie boleh use untuk 3 sim card
sangat bestt actually aku akan use untuk number u mobile and maxis aku tu
temporary saja kan dalam maxis aku tu ada balance lagik balance dalam rm50++
aku dah cakap dengan mum then mum kata kasi ajek lah mum use untuk call
nenek aku pon okey ajek lah bagus jugak mum use so tak ada lah kes duit
hilang dalam maxis aritu pergi tanya kat jusco rm255 tanpa memory card
hurmmm nie nak try tanya mum boleh beli atau pon tidak mana taw mum
tak kasi ker aku punya c3 pink tu abg han pinjam coz hp abg han rosak
tak kesah lah psst itu jugak adalah salah satu cara teknik memujuk paling
bagus untuk dapatkan handphone nie itu lah sis kata esok nak try pergi tempah
sekarang nie aku nak tanya mum kasi ke tak senang lah weyy boleh sumbat 3
simcard so untuk sementara waktu nie boleh masukkan u mobile dengan maxis
nanti akan datang tinggal u mobile ajek so ada 2 tempat kosong wahhh shuker
ehh number u mobile tu memang aku tak boleh stopkan penting tu coz kena ada
prepaid friend member aku dah kasi no u mobile tu bye bye maxis terhenti sudah
khidmat mu selama few years dengan aku plus lagik bagus aku tukar number
jadik tak adalah aku stress dengan maxis aku tu aku sendiri tak taw nape aku
stress dengan no maxis aku tu gedik kan???? aku dah lama nak pakai celcom
line sebab ada pakej yang murah tu yang aku nak use nie aku tunggu bill
macam mana harap betol-betol lah seperti yang dikata kalau tak use banyak
just bayar rm79 daripada rm98 abg han aritu cakap pakai ajek line sama seperti
prepaid kan bulanan nak kena top up nie line just bayar bulan-bulan ajek lah
ye lor aku top up rm100 untuk 3 month miahahah sapa aku nak call sapa aku nak
sms nie aku amek line semata-mata coz tenet so mana-mana aku pergi boleh
online apatah lagik holiday di Malaysia auwwww chakkkkkkk walau pon just 2GB
ehh entah lupa tapi okey lah now nak pujuk mum untuk kasi green light...

No comments:

Post a Comment