Wednesday 29 February 2012

♥ Big Eye ♥

Aku dah pergi tanya jenama blincon al kesah ada lah yang mengatakan
blincon tak bagus coz ada yang pakai tup-tup terkeluar arghhh takutt
so mamat tu suggest kat aku yang big eye punya rm80 kalau tak silap
aku ada terfikir mau beli yang color brown tapi dalam masa sama
macam nak beli grey tapi aku ada fikir nak use brown itu untuk
ke amsterdam hurmmmm geram plak tengok lens big eye lah
aku dah terfikir nak use big eye tapi masalahnya grrr tak pe tak pe
bulan april karang baru pi beli lagik 2 weeks before nak berangkat
so kena rancang satu per satu lah yipppy tak sabarnya nak memulakan
aku dengan contact lens now aku kuar ajek mesti aku akan use contact
lens yess itu tujuan aku sekarang nie mau kelihatan comey
ehh silap nak habiskan stok contact lens jek hehehehe
nanti raya beli yang lain plak now aku dah jumpa kedai yang senang
untuk beli contact lens tak perlu ke bandar lagik hehehehe
kat situ pon ada jual freshlook jugak cuma aku tak tanya rega freshkon
untuk permulaan nie memang aku nak use color honey tapi itu lah
bila masanya aku nak kuar pergi mana-mana betol tak...???
just duduk umah ajek memang life aku cuma kat rumah ajek kan
now ke mana saja aku pergi aku mau use contact lens wawawa

No comments:

Post a Comment