Tuesday 28 February 2012

♥ Contact lens ♥

Aku ada lagik 6 kotak contact lens satu kotak tu aku baru perasan yang
contact lens nie ada tarikh expired means kalau tak use now aku nak
kena pergi kedai optic untuk bertanyakan soal tu wahh nampak sangat
selama nie aku tak pedulik pasal lens now aku tengah tanamkan azam
baru iaitu mana-mana aku pergi aku akan use lens tujuannya ialah
nak biasakan dengan lens so apa lagi berkaitan dengan drive
aku ingat nak beli blincon color brown lah untuk ke amsterdam
tapi aku perasan mata aku nie lebih sesuai dengan color grey lah
tak pe tak pe lepas nie pergi gym ka pergi mana ka aku tetap use contact
lens masa no more spec lepas nie aku nak kena habiskan semua
stok contact lens aku untuk saat dan tika nie coz tarikh expired until
2014 aduhaiii jenuhhhh nak menghabiskan wawawa
lepas nie kalau aku kerja pon aku nak use contact lens jugak lah
tak pedulik janji aku nak habiskan stok lens aku tu semua banyak plak tu
3 month bertukar lens bertukar color wawawawa
lens blincon yang aku beli aritu hilang tak taw ke mana sakitnya hati
aku nak beli case contact lens yang di jual kat optical tu lah kan aritu
raya aku beli case kat kedai jual lens murah tu boleh plak aku dah tutup
ketat tapi bila nak use lens aku dah kecut sakitnya hati now aku dah
tak nak use benda tu lagikkk sakittt hatiiiiiii
tetiba rasa tak sabar nak newkan diri aku keluar pergi jalan pasti akan
menggunakan lens tak kira siang mahu pon malam now me and lens
tak akan dapat dipisahkan yipppyyyyy

No comments:

Post a Comment