Sunday 19 February 2012

♥ Aku Sentiasa Berada Dalam Hatimu ♥

Aku bila tengok wajah yayaz hati aku jadi sayu jiwa aku mudah tersentuh
dan air mata nie cepat sangat mengalir mengenangkan anak kecil itu
aku sedih mengenang nasib yayaz yang dah tak de mak
yayaz adalah mangsa penceraian baba dengan bubu kesian kan
mum pon sama cepat mengalirkan air mata nie pak tam pergi umrah
aku tido dengan yayaz rupanya bila pak tam call yayaz akan cakap
suruh pak tam balik sedihkan rupa yayaz sangat menyedihkan mata yayaz
lagi membuat hati aku tersentuh entah lah bila tidur aku suka peluk yayaz
dengan harapan walau apa pon terjadi aku nak yayaz tahu kami semua
menyayangi yayaz tak akan ada kurangnya perasaan sayang nie buat yayaz
aku nak bila aku peluk yayaz akan dapat merasa betapa sayangnya aku
dengan yayaz lagik kalau time tidur kekadang yayaz akan suruh kita
memeluknya lagik aku sedih selagi hayat aku ada selagi Allah berikan nyawa
buat aku selagi itu lah aku akan jadik mak maggie yayaz mak maggie kira
mak segera yayaz lah selagi aku ada selagi itu aku akan pastikan yayaz tak
akan terasa yang tak ada orang akan sayangkan yayaz....!!!

No comments:

Post a Comment