Friday 3 February 2012

♥ Pengguna Celcom ♥

Mulai hari nie aku tidak akan menggunakan hotlink prepaid now aku dah gunakan celcom line yippy dear kasi green light happy seyyy so tadi kol 10 lebih aku pergi register number celcom so lepas nie aku akan use line Insya Allah akan use sampai bila-bila so welcome celcom dalam hidup aku sila jangan bikin perangai ehhh sekali kat bilik 2 bar ajek wakakakkaa lepas nie kalau nak mengayut kena pergi depan lor kan bilik aku bar tak berapa nak kuat sangat kuikuikui nie bersama 2GB internet so balance credit aku tu aku kasi kat mum coz mum kata nak buat call nenek orait tak kesah lahhh lagi pon number hotlink aku tu 2014 habis now aku mau kasi number u mobile aku kat friend friend aku giler mahaii deyy kalau pakai line dok bersms dengan maxis tak pon kat fad cikgu rashid dengan wong aku kasi number celcom manakala kat nany dengan few friend aku kasi number u mobile ayoo prepaid harus simpan tak boleh full pakai line abis oo bulanan harap okey lah bill bulanan lagi pulak sapa ajek kan aku mau call setakat mum ajek tak pon daddy tu ajek lahh ada free 200 sms kan tapi now dah tinggal 199 tadi aku sms dear kasi taw hehehehe k lah nanti story lagik bye


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Post a Comment