Tuesday 20 October 2009

♥ Mory..... ♥

Lama tak story apa-apa di dadamu wahai blog atau lebih mudahnya diary coretan ku
bukan nya apa cuma tak de story yang best untuk diceritakan okey hari nie nak story
2 cerita sekali gus mudah tak perlu buat banyak-banyak story
pk story yang pertama ingin ku kuarkan cerita mengenai diri aku
aku nak ucapkan bebanyak terima kasih buat mak Zara sebab telah menyelamatkan
aku dari kancah kena perbuatan manusia yang zalim
patutlah beberapa hari badan aku sakit, lesu, tak bermaya rupa-rupanya aku di buat
gambar aku telah diambil secara curi-curi lalu dipuja-puja sungguh tak ku sangka
sanggup dia buat aku macam gitu sebab aku tak pernah layan bila dia memanggil aku
cayang then dia de e-mail nak suruh aku bertukar aku create new mail
mail yang sangat-sangat gedik sampai aku tanya Zara tak over ke Zara kata
tak over so aku send jer ah menunjukkan sebab apa aku tak layan dia sebab aku dah ada
pasangan hidup so tak perlu nak kacau then mungkin dia fikir Uzair tu memang
teman istimewa aku dengan cara menggenakan aku maka aku boleh tinggalkan dia
dan jugak family aku untuk mengejar dan tergila-gilakan dia elloww tolong lah ek
aku tak kan tinggalkan family hanya kerana jantan... dia fikir aku nie hape bodoh nak
buat macam gitu, patutlah badan aku asyik sakit jek tak terfikir or terlintas dikepala
aku yang si sial tu akan buat aku sebegitu tlg lah ek orang dah tak suka terima jelah
kenyataan yang aku dah berpunya nie tak sibuk nak menyusahkan hidup aku
sampai aku dah tak rasa selesa dengan diri aku sampai masuk bilik pon tak kena
nak buat apa pon tak kena... bodoh....!!!
Alhamdulilah aku dah pulih dan En Emy pon suruh aku tukar number phone aku
untuk keselamatan aku dari asyik diganggu.... aku still sayangkan number lama
tapi bila fikir dari keadaan menjadi teruk baik bertindak segera demi untuk diri aku
semuanya dah settle kini terasa seperti aman jek cuma part bila Mum kata ada rezeki
nak pergi Umrah lagi membuatkan aku takut kembali bukan pe kan pernah tanya si sial
tu pasal keadaan di sana bila orang tak ramai.. memang tempat duduk lain cuma
terfikir kalau nasib tak baik kena lagi dengan dia aku jugak menderita
aku nak pergi sana lagi tapi bila fikir yang tu aku jadi tak selesa seram pantang betol
tengok aku happy bergembira mula lah buat hal payah betol...
okey story ke 2 aku dah settle pergi beraya rumah mak cik-mak cik aku
pada depavali...amik sambut deepavali dengan raya sekali kebetulan baju kurung yang
aku pakai tu kain di buat dari kain sari so kena lah sangat....
pergi pagi sabtu nasib baik tak jam kalau tak lagi haru biru jawabnya
pas pergi raya apalagi pergi jalan-jalan hilangkan stress dah ler bawa baju satu jek
untuk hari ahad dah tak pasal-pasal pakai balik nasib baik still bau harum kebetulan
tak pergi mana pon just kuar makan and then balik tido....
perghhh giler awal tido kol 11 dah lena cuba kalau kat rumah time macam gini
masih membulat mata tak tidur-tidur lagi apa kes kat sana boleh tidur awal kat umah
tak boleh nak tidur awal...? aku nie lagi kelecehan mana handbag mana dengan beg camera
ending aku beli beg back untuk bawa pergi Melaka senang nak sumbat apa-apa barang
settle dah semua benda letak dalam satu beg dah macam pergi berminggu plak
sedangkan 2 hari jek hampehh.....balik ahad malam kol 8 lebih...
itu aje story and moral of the story nak aku pesan pada gadis-gadis, wanita-wanita
sila berhati-hati dengan lelaki Indon nie mereka sungguh berbahaya dan perbuatan
mereka mampu membuatkan anda semua menderita seumur hidup...

No comments:

Post a Comment