Saturday 10 October 2009

♥ Hampeh ♥

Okey aku tak tahu nape nak story pasal benda nie
semalam merujuk kepada hari jumaat bersamaan 9.10.09
aku balik kelas merayap gi CS then balik jek aku lepak terus tidur sampailah kol
6 lebih kena kejut bangun aku tak taw kenapa badan aku seluruh urat sendiri aku sakit sangat
sampai macam dah larat berbongkang atas katil mata punya lah berat badan dah lah
tak selesa selalu time-time peyed jek aku rasa macam gitu tapi aku tak peyed pon maksudnya
belom waktunya lagi sampai nak baca buku nie tak larat nak angkat buku bila masa cikit
letak tutup mata berkali-kali buat macam gitu then aku macam giler nak makan lagsana
macam mengidam gitu pas 2 sis kata esok ( merujuk sabtu bersamaan 10.10.09 ) jek lah
order tapi boleh plak sedih macam nak sangat makan then dah order semua aku pergi
bilik mum tujuannya entah macam nak bermanja-manja gedik ar sambil nak mengadu
kenapa badan aku tak selesa tak sedap badan pinggang sakit semuanya tak selesa
sampai nak baca buku punya lah malas tapi aku perasan sejak dua menjak nie aku mudah
malas nak buat kerja macam terbengkalai semua keje sampaikan aku post aku malas
tapi yang tak tahan pinggang aku betol-btol macam nak patah
sekarang nie pon badan aku still rasa tak selesa maksudnya macam sakit sangat
paling tak tahan kat pinggang dalam masa yang sama tekak aku tetiba loya seolah-olah
aku makan sesuatu yang berminyak uweekkkk.....mata aku punyalah kelat teruk asyik
sangap-sangap....aku loya sebab banyak makan jemput-jemput milo ke...? bila sebut
jemput-jemput milo tetiba tekak aku loya teringat kat jemput-jemput udang
isk payah macam gini.......
kenapalah jadi macam gini makin aku cuba untuk berlawan makin tak boleh
nak ikutkan malam jumaat tu nak beraya pergi rumah mak kak mai tapi aku mati-mati
malas nak pergi macam seolah-olah tak berdaya aku pelik selama nie aku tidur gak siang
tapi tak pernah jadi macam gini.....
terasa sangat badan nie bisa kalau kena urut macam sedap jek tapi aku tak suka urut
aku tak suka seyy bila jadi macam gini naluri aku tak selesa aku macam jadi lemah
yang sesangat lemah selama nie pon aku mampu untuk melawan perasaan sebegini tapi
sekarang nie seolah-olah aku tak mampu mencik...mencik....mencik.....

No comments:

Post a Comment