Tuesday 27 October 2009

♥ Give me some idea plzzz ♥

Tika dan ketika ini aku betol-betol buntu nak buat apa
idea langsung tak ada apa tah lagi nak buat ayat-ayat cinta
ehhh silap bukan ayat-ayat cinta tapi ayat-ayat broken heart hehehehehehe
tu lah tetiba boleh kuar ayat-ayat cinta apa deyy aku nie
uwaaa stress mengigatkan keje-keje kena hantar this thursday mak aiii then sunday exam
help me.....!!!! stress ke aku ketika nie...? kalau stress mesti jadi ting tong giler tak mo
ar tak best tak ley nak enjoy hidup ini kan kena enjoy kenapa perlu stress-stress
Moon, ko kenapa nie...? jgn buat aku and geng Tukar sekolah risau boleh..?
aku taw ko stress dengan kesemua assigment tapi tak bermakna boleh buat seperti itu
aku bosan lah dengan apa yang terjadi segalanya seperti ada satu bebanan yang aku
sendiri tak mengerti apa yang sepatutnya sedangkan segalanya lain sepatutnya nak berceloteh
lain plak yang aku memberi isi ....
ari nie terasa seperti nak tidur kepala macam sakit tapi tak teruk kenapalah dengan kepala
aku nie apa masalah beliau sehingga nak menyusahkan hidup aku
arghhh apa yang aku merepek meraban nie..???
tapikan lama x merapu apa kata kali nie kasi aku merapu giler-giler....
anggap je lah ini adalah sebahagian aku melepaskan segala tension yang ada dalam
jiwa aku yang dah lama aku nak lepaskan wahahahahhahahahhahahahah
aku benci nak flash back balik segala kenangan yang frust even dkt situ
aku boleh jadikan ianya sebuah puisi broken heart tapi kalau dibuka balik isu tu
pasti akan ada jiwa yang parah so mcm mana untuk aku buat entah lah aku x taw kenapa
benda nie makin lama makin sukar untuk aku ungkap sebabnya aku sendiri tak taw
apa yang sepatutnya menjadi kan ia kusut....boleh tak kalau aku nie x perlu nak jadikan
benda yang sepatutnya bukan difikirkan untuk jadi kusut....???
stress or not sepatutnya tak perlu di persoalkan fine semua org hidup ada stress
stress belajar, stress bekerja stress dok fikir nak masak apa tapi perlu ke
untuk kita ikut kan sahaja apa yang stress tu nak....
terasa pelik tetiba gunakan Facebook untuk memberitahu nama sebenarnya
aku rasa dah sampai masanya untuk digunakan untuk Facebook sahaja nama sebenar aku
isk terasa seperti pelik but aku bahagia kini aku terus terang menggunakan my own name..
so tak perlu berteka teki tentang segala mengenai nama aku yang sebenar...

No comments:

Post a Comment