Saturday 31 October 2009

♥ C902 ♥


Ok nak story pasal Handphone nie hehehe
aku guna HP nie colour black......( nasib baik tak beli merah ada sumber-sumber mengatakan
bahawa colour merah nie cepat rosak and dah ramai orang hantar repaire colour merah )
okey sebab apa aku beli HP nie sebabnya ialah cute, sempoi, slim, camera tersorok
semuanya kena dengan ciri-ciri yang aku suka huhuhuhu......
tapi giler punya sempoi ah aku suka SE berbanding Nokia
SE nie kena dengan diri aku berbanding Nokia lebih kepada erkk tak taw nak ckp ehhh
type macam mana huhuhuhuhuhuhuhu.....
suka C902 punya camera tersorok seolah-olah macam tak ada camera cun seyyyy
cuma tak boleh nak ganas kena copan-copan......
aku beli HP nie menggunakan duit raya hehehehehehehehehe....masa tu mum tak kasi
beli sebab mum kata jangan membazir duit beli baik duit tu simpan tapi aku nie degil
nak sangat beli pujuk giler-giler mintak nak beli last-last mum bosan cakap suka hati
and Jumaat ( 16.10.09 ) akhirnya berjaya jugak aku membeli hehehe
walau merajuk giler-giler sebab nak kan HP tu jugak and tak pasal-pasal bibik jadi
mangsa bese ar pompuan time-time hujung-hujung bulan sensitip lebih cepat majuk
meleleh-leleh air mata wahahahahaha buek malu aku jek tapi time tu tak malu pong
siap bermadah helah kat FB abis kantoi jadi jiwang hahahahahahahahahaha
pas tu ajak Moon bermadah helah cett apa daa aku nie......
bila dah beli tunjuk dengan mum sambil sengih-sengih kerang konon happy giler
lihat lah kepoyoaan diri ku ini....... dah berapa minggu pakai okey kena sangat-sangat dengan
jiwa aku yang tak berapa nak rapuh nie hehehehe.....malam Deepavali aku get ready
masukkan lagu and theme sebab esok tu aku pong gi celebrate Deepavali.....
ok Deepavali di tukar jadi Aidilfitri kena apa indian pergi celebrate Deepavali and aku
pergi sambut Aidilfitri.......settle akhirnya but sekarang nie masuk jek bulan Nov
seluruh family menunggu kehadiran orang baru.....Shahfaraz dah nak ada teman
sepermainan boleh jadi Upin & Ipin..........tetiba kuar tajuk plak aku kan selalu macam gitu...

No comments:

Post a Comment