Sunday 4 October 2009

♥ 3 Majlis ♥

3 Majlis serentak diadakan senang tak perlu bebanyak kena buat
sekali jek penat dan sekali keluar bajet....!!
penat memang tak terkata kaki pon sakit macam apa kalau kena urut mesti sedap tapi
aku nie kepantangan sedikit mesti org yg urut tu kena tendang cukuplah dulu kena urut
sebab kaki terseliuh hampir makcik yg urut tu kena tendang...!!
okey petang tu si Biga nak buat rambut then sis call Chika tapi Chika kata kena datang kol
4 petang tapi dikatakan awal sangat hurmm endingnya kena pergi Johor Jaya kedai bridal
bukan aku tak nak make up kan tapi aku lom pass nak buat itu semua kerja
huhuhu masak sampai kol 7 lebih dah lah pergi pakai suar dgn T-Shirt sahaja
apa lagi kelam kabut salin baju dengan tak salam orang huh sungguh tak sopan
habis jek bersiap pakai boleh plak tanya cik kak berdua itu sama ada baju okey or tak
hampeh macam nak jumpa ......... ( biarlah rahsia ) meow....!!!
keje aku keluarkan camera mengedik....memula just untuk saja-saja jek then sampai satu
part mula try sedikit demi sedikit yang paling hampeh Uncle Chua hengat aku nie
camerawomen boleh tak kenal aku dia kata muka aku lain...lain ke muka aku..???
aku tengok bese-bese jek isk.....
masuk aja jam 11 apa lagi gedik sakan posing meow hamek saja jek nak gedik-gedik..
cuma pas majlis aku mandi bersihkan badan lepas mandi terasa sangat badan lemah penat
keluar jek nampak abg ipar aku si Hapis tak sangka dia datang untuk tolong bukan main
lagi sis aku dengan dia aku nikahkan jugak mereka berdua hahahaha

No comments:

Post a Comment