Wednesday 7 October 2009

♥ Malas ♥

Terasa bulan nie penuh kemalasan nak update hurmm nantilah rerajin update
assigment tgh beratur panjang untuk di buat tambah-tambah lagi hari sabtu nie
refeal exam satu apa pon tak baca malas nak baca malas nak buat apa-apa
kemalasan yang teramat sangat....aku rasa nie minggu kemalasan...!!!
nak buat apa semua malas sampai kekadang rasa malas nak charge fon
malas nak upload gambar......malas nak update blog.....malas nak bukak tv....
yang taw nak TIDUR....!!!! sungguh kepenatan rasanya isk......!!!!
dan yang paling utama malas nak jaga anak....!! cian anak aku makin terasa jauh plak...
semuanya telah aku jadikan kemalasan isk entah lah tak taw nape.....!!
nak bukak blog pon kekadang terasa macam malas tambah-tambah lagi tenet buat
hal sakit nya hati......!!!
dugaan sungguh kali ini isk tension aje lebih.......................
aku dah mula merepek huhuhu aku dah lama tak merepek/.........!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment