Saturday 24 October 2009

♥ Jom gegar Melaka ♥

Lagi beberapa jam aku with ******* nak pergi melaka hahuhi
skrg nie mata masih lagi celik menandakan belom mengantuk sedangkan seharusnya
bangun jam 4:30 pagi aduhh harap boleh lah bangun
pergi pagi-pagi balik malam kira pergi balik just saja-saja nak pergi try belajar
cara penggunaan camera and tak de lah gedik-gedik
hope semuanya selamat pergi, semasa berada di sana dan juga balik Amin....!
kena sampai Cosmopoint jam 6 pagi tak boleh lewat walau pon beberapa minit or saat
tak pe siang dah banyak tidur syok giler tido dengan Shahfaraz dia peluk bantal dia
aku peluk lah bantal aku...My bantal muchuk.....!!! then kena kejut tido bilik tgh dgn si
Shahfaraz lagi hahahahahahahaha syok giler.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tapi yang tak bestnya bangun jek blur boleh plak bukak pc padahal masih lagi dalam blur...
okey barang yang nak dibawa dah pon di kemas cuma belom mandi jek...ingat nak mandi
lepas nie tapi fikir balik kol 3 or 3:30 itu pon if aku tak terlentok terlena dengan bantal
muchuk favorite aku....
mesti dalam perjalanan akan tidur memanjang sebabnya skrg nie masih lagi tak reti-reti
nak tidur walau jam dah kol 2 lebey.....
rasanya pas mandi mesti akan datang rasa mengantuk and mesti akan ZzZZzzZ
" Zara charge hp karang pagi nanti susah "
sekarang nie terfikir sama ada nak ZZzZzzZzzZZZ or nak tidur......!!!
lagi tgh peluk my hot pinky momo......
nak tidur ke tak...!! kalau dah tidur mesti susah @ payah giler nak bangun urmmm macam
mana nie....!!! akan terlepas baru taw....!!!
okey dah difikir dan dipertimbangkan bahawasanya aku nak TIDUR....!!!
Gud Nite.....Sweet dream my Love.... :)....kita bertemu di dalam mimpi yang terindah
dan juga tersweet.....

No comments:

Post a Comment