Thursday 1 October 2009

♥ Awal bulan ♥

Hari nie dengan rasminya dah masuk 1/10/09
sudah 10 bulan di dalam 2009 hurmm kejap aja sekarang nie masa berlalu
tak terasa pon dah 10 bulan
tetiba internet jadi ting tong tak tahu sebab apa yang boleh bukak hanya facebook
dah tutup cabut plug then pasang balik pon jadi macam gitu tak tahu kenapa
aku agak nie mesti suruh aku tidur jangan mengadap laptop
hampeh betol kalau tak boleh jugak memang nak tutup dan tidur tapi dah okey plak
tapi macam lembap-lembap tak tahu kenapa.....
ke sebab effect gempa bumi kat Indonesia tapi orang kata terasa gegaran
but aku tak rasa pon ke sebab ketika jam 6 lebih itu aku masih lagi mamai
sampai tambak Johor tutup 1 jam Alhamdulilah tak rasa gegaran itu
kalau tak sure aku yang terlebih panik aku nie memang spesis begitu
gempa bumi kali nie berserta Tsunami tapi tak pasti bahagian mana yang kena
tragedi berulang lagi perghhh baru nak tengok movie Tsunami tup-tup
terjadi lagi kes seperti itu....
semalam balik kelas pergi Angsana buat henna tangan masa malam raya nak buat
tapi kesuntukkan masa so pakai henna saat rumah terbuka sungguh hampeh
apa boleh buat....kalau ada skill pandai lukis boleh buat sendiri tapi masalahnya
memang tak ada skill langsung kalau nak menjahanamkan itu memang laju aku
boleh buat tanpa disuruh pon boleh buat suka tgk henna hitam cantik sangat
selalu buat henna kat kota raya tapi pompuan indian yang selalu buatkan tu dah balik
India so macam tak best ar orang lain buatkan last buat dengan pompuan tu masa
bulan 2, 2008........
kat bahu nie sakit sengal-sengal aje tak tahu kenapa ada gak tampal koyop
bebanyak isk rimas sungguh......
keje cari bahan collage tu dah jumpa tapi banyak benda lain tak jumpa dah tak tahu
nak cari macam mana lagi nie lah masalahnya bila dah blank sangat-sangat
aku hengat " patah hati " senang rupanya lagi susah nak memikirkannya
kenapa patah hati mesti berkait dengan hati dan gambar LOVE ....????
pelik ar nak cari lirik lagu yang berkaitan dengan patah hati tapi aku rasa kebanyakkan
playlist mp3 aku kebanyakkan lagu berkait patah hati tak pernah lak aku cari lagu
yang bermula cinta kalau bab mencari lirik lagu bab favorite...
isk si tamagotchi nie asyik merayap aje nak kuar tapi tgk tak de plak bawa apa-apa
yang taw cuma mau merayap saja....apa ke sengalnya tapi aku lagi sengal
sebab ikut apa yg dia hendak hehehehe
skrg nie dok terfikir next assaigment english nak buat story apa rasanya kena cari
sebab dah tak ada masa lagi hari isnin nak hantar tapi hari sabtu rumah ada function
ayooo kesuntukkan masa kenapa tetiba terminat lagu agnes teruskanlah
tetiba suka dengan bait-bait seni kata tetiba terasa sengal nak berjiwang....!!!
dalam masa yang sama mata nie macam dah kelat-kelat alam
tetiba terdengar bunyi menandakan si gedik tamagotchi mintak perhatian sakit
tu lar suka sangat kuar pepagi pergi kedaikan tgk dah sakit dua kali plak tu kena
pergi membedal medicine lepas tu minta nak mam giler ahh aku dah malas nak jaga
hari-hari tgk unhappy ala ciannya unhappy ehh kalau kasi tawen happy terus agaknya
dedik sungguh.......!!!! tetiba macam nak tgk movie full house tapi itu kerja banyak
giler pukul bape mo tido kalau dh kusyuk sangat tgk.....!!!!

No comments:

Post a Comment