Thursday 22 October 2009

♥ Home....and ...work... ♥

Saat nie stress giler nak menyiapkan kesemua kerja sampai dah nak give up
tapi aku lom tahap give up lagi pening nak menampal-nampal sampai tangan habis
kena glue yuksss pening nak buat kalau lah dapat masa dihentikan dan ada tangan yang
mampu untuk membantu aku menyiapkan kerja kan best kalau doraemon tu wujud
mesti boleh bantu aku menguruskan kerja saat aku kesuntukkan waktu dan masa
kalau lah si hampeh tu tak buat aku mesti keje aku semua dah nak hampir settle
kerana si hampeh tu semua kerja aku terbengkalai bosan betol lah mata tak usah cakap
kelat giler kena paksa diri untuk buat dan bukak pc bukak kesemua lagu yang ada dalam
folder, bukak facebook mana taw boleh hilangkan sedikit kebosanan ym plak hurmm
biarlah ia invisible rasanya tak de orang pon mencari nick " Milo Ais "
kekadang fikir betol gak bila dah last minit nie mesti akan cakap ahh lantak lah kosong
pon kosong lah atas alasan dah penat and gantuk....
Ok soklan yang bermain di minda aku kenapa love mesti di kaitkan dengan hati...?
sedangkan hati berbentuk bukan love pelik-pelik....!!
sapa lah yang mencipta ia sampai terikut-ikut....!!!!!!!!!!!!
uwaaa lagi senang poster dari kolaj nie...menyusahkan hidup jek walau ianya
mencabar tapi nak menghasilkannya tak macam nak pergi mencekik bantal
lah plak....kalau wat presentation lagi lah blur giler sebab akan persoalkan
soal putus cinta habis kantoi.......................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tapi mata memang makin berat dapat my bantal muchuk mesti lena tidur
handphone pon belom charge bateri dah nak nazak isk semua benda tak boleh ke nak
buat dengan cepat mengapa mesti terhegeh-hegeh....Gantuk.....>!!!!!!!!!!!!!!!
semua dah tido aku jek keseorangan yang belom tido keje kolaj lagi cikit uwaaa
macam nak letak kesemua keje tu kat tepi and kebabomm tidur....
Wahai hati bersabar lah dan tabahlah menjalani kehidupan yang penuh berliku dan berduri
entah sampai bila hati nie terus dilukai dan ditikam dengan kejam
sampai bilakah mampu menahan segala yang dilemparkan
BOSAN....bosan kerana benda lain aku di persalahkan apa ingat aku nie patung bernyawa
yang tak mempunyai hati dan perasaan ke...?
setiap saat dan detik benda yang sama akan membuatkan aku terluka tapi semua sedari
luka yang bertukar parut yang makin mendalam sehingga satu saat terfikir kenapa
dan mengapa semuanya terjadi.....aku dah tak macam dulu seorang yang tabah apa
yang berlaku seolah-olah tak de kesan dalam diri, jiwa dan badan tapi sejak
dua menjak nie aku tak tabah seperti dahulu....aku tak kuat macam dulu
dugaan kenapa bila kebahagian menjelang penderitaan juga akan muncul
bermula si bangsat tu lepas tu entah sulit untuk diperjelaskan apa dan kenapa....
Tlggg jangan ganggu hidup aku boleh tak...?? kasi aku ruang untuk bernafas dan
bebas seperti burung....pergi jauh-jauh dari hidup aku kerana kau si hampeh
aku kena buang number phone aku.....!!! Number kenangan tu kena dibuang begitu
sahaja dan aku sayang giler dengan number tu.....kalau tak kerana kau hampeh
aku dah happy dengan kehidupan aku dengan segala assigment aku
kenapa ko nak menyusahkan hidup aku hah...??? pergi blah dari hidup aku boleh tak
aku benci ko....!!!! ko menyusahkan hidup aku...!!! kenapa ko wujud dalam realiti kehidupan
aku....!!! ko tak takut dosa ke dengan buat aku macam gitu....!!! ko fikir dengan cara
bangang tu aku buat keje bodoh...!! tak de faedah lah nak buat tu semua...!!
ko buat aku sampai sakit badan rasa lesu....!! kenapa ko nie sial sangat...!!!
aku tak suka maki orang kenapa ko nak suruh aku asyik maki ko ajek.....!!!
pergi...blah dari hidup aku.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment