Thursday 1 October 2009

♥ Gegaran terasa lagi ♥

Pepagi kol 10:30 pagi dah bertolak dari rumah ke Cosmopoint
Alhamdulilah sampai awal jugak selalu asyik terlewat aja....!!!
then masa sampai tu pelik kenapa pekerja-pekerja di menara komtar turun ramai-ramai
ada gak syak something so try tgk comsopoint mana taw kot-kot kelas kena batal ke
then tgk semua nmpk mcm normal aje so tak fikir apa-apa yang paling hampeh
ialah lift depan rosak hayoooo terpaksalah melalui jalan belakang untuk naik lift
belakang tu kira okey yang paling teruk ialah ada 4 orang terperangkap dalam lift
aduhhh masalah betol then aku tanya kak Faz ada rasa gegar ke sampai ramai orang turun
then kak Maz kata memang ada rasa so aku tanya lar tak turun ke jawapannya mudah
selagi menara public bank tak runtuh kira dorang kebal aku pon ckp dgn sis
buatnya menara public bnk okey tapi wisma HYH iaitu cosmopoint tak de sesia aje
nasib baik kelas aku kol 11;00 pagi buatnya 9 pagi mesti cuak giler
tetiba Cicak Kubing sms bg taw tak dpt dtg ayah dia accident plak dahh si Moon lak medical
check up hurmmm kebetulan masuk kelas Si Gilerz kejap untuk tunjuk assigment
then balik coz ada hal yang perlu untuk di settle kan
then jumpa Haiqal perghhh giler ar dia tak kenal aku tapi aku kenal dia
perghhh lain sudah perwatakkan dia tapi style cukur bulu kening tu macam dh bese jek
hampeh ar dia senang jek pakai fake eyelash tapi aku nie punyalah payah nak pakaikan
orang apatah lagi pakai sendiri ada gak aku tanya dia duduk mana al-maklum
pas form 4 nak naik form 5 dia dah berhenti......masih begitu perangai dia tapi gasak lah
isk payahnya nak cari satu lagi tajuk untuk assaigment english.....tak de idea lagi
mana nak cari idea nie....!!! maybe H1N1 punya story pon okey gak hah nape tak
terfikir ek benda-benda famous mcm gini senang untuk dapat.......idea sudah mali....!!!

No comments:

Post a Comment