Saturday 31 October 2009

♥ Go Away from my life...!! ♥

Boleh tak jahanam ko berambus dari hidup aku...jangan nak menyusahkan hidup aku
sampai bila ko nak menganggu hidup aku hah....!!!
tak puas-puas lagi ke ko nak ganggu hidup aku bodoh....
Ya Allah kenapa ujian sebegini kau berikan kepada ku......sungguh aku tak sanggup
Ya Allah, balikkan semula apa yang telah diberi kat aku kembalikan kepala dia semula
turunkanlah sesuatu yang membuatkan dia tak lagi mengganggu hidup aku...Amin....
sampai bila jahanam ko nak memusnahkan hidup aku.....dah aku tak nak kat ko apa
yang ko sibuk nak mengganggu aku.....aku taw ko ada niat tak elok....
sengal ada otak tak nak berfikir nak menyusahkan hidup aku jek...ko hengat ko
boleh hidup aman damai jangan harap....!!! suatu masa nanti ko akan merasa apa yang
dah ko buat pada aku......Allah tu maha adil......
tak jemu-jemu ke ko nak menganggu hidup aku....dah aku tak layan blah je lah
nie tak sibuk mengacau hidup aku eii tak paham aku kenapa sempit sangat fikiran ko
ko hengat cinta nie apa boleh beri sesuka hati jek....aku ada akal taw membezakan
mana yang baik dan mana yang buruk....... kalau dah bagi aku cinta tu tak bererti
ko jangan nak mengedik-gedik nak suruh aku cintakan ko.....aku taw ko nak DUIT kan...??
apa ke bodoh sangat ko hah mangkuk cari sendiri ko dah keje apa ko fikir tu duit aku ke
bodoh, ada akal tak nak fikir......I HATE U JAHANAM........


........................................... aku nak cerita pasal lain plak...........................................

Hari ini terakhir dalam bulan 10....kejap jek kan masa berlalu seolah-olah tak terasa
esok exam mid term hurmmm dengan belom study apa-apa lagi mudah-mudahan
dapat lah aku untuk menjawab segala-galanya....
wahai diri kuatkanlah untuk melawan segala anasir-anasir jahat yang mampu
merosokkan diri sendiri....kuat lah untuk melawan dan mentangkas....
semua ini satu dugaan buat aku walau pon aku cuba untuk kuat tapi apa daya aku
kadang kala aku tak mampu untuk kuatkan diri aku yang serba lemah ini....
mujur aku tak sakit lagi or jadi apa-apa itu yang aku bersyukur sangat
entah apa lah nak jadi kenapa semua nie terjadi kat aku....
kenapa bukan dekat orang lain......aku nie tak lawa kenapa mesti aku...???
aku nie tak cung macam orang lain kenapa mesti aku...????..........

No comments:

Post a Comment