Sunday 2 August 2009

♥ Sejarah ♥


Bila dengar lagu nie teringat kat member lama iaitu Rafidah
selalu dulu asyik bergaduh dengan dia....
sebab nya entah tak hengat yer lar ketika itu baru darjah 5
belom mengerti apa-apa lagik kot...
selalunya sepupu si fida nie lar si Muzzafar Kamal yang selalu tolong
jadi orang tengah kelakar betul lar bila ingat-ingat balik
kini number phone ku dah bertukar jadi kami dah lost contact
sedih kan...?
ingat agik dulu abg kamal yg kerja kat kantin nak jadikan aku as adik angkat dia
keje si Muzzafar nie apa lagik menyakat lar mentang2 nama dia ada kamal
mula suruh kawan dia panggil kamal semata-mata nak memperasankan si abg kamal tu
Muzzafar nie jugak lar yang menjadi org tgh untuk abg kamal menghantar surat
kepada aku buat pertama kali nya lepas tu abg kamal mula selitkan surat dalam
buku latihan yg ada kat dalam kelas aku
ermm macam mana ya dia taw kelas aku kat mana...nama betul aku siapa...
sedangkan aku tak pernah langsung berbual dengan dia...
pelik-pelik....!

Dunia belum berakhir
Bila kau putuskan aku
Masih banyak teman-teman ku di sini
Menemani ku

Dunia belum berakhir
Bila kau putuskan aku
Wajah ku juga nggak jelek-jelek amat
Ada yang mau

( 3 )
Ku pikir-pikir
Ku pikir-pikir
Lebih baik aku menyingkir
Ku pikir-pikir
Ku pikir-pikir lelah
Oh oh...

( 4 )
Dunia belum berakhir
Bila kau putuskan aku
Paling-paling juga kalau
Kamu mentok balik pada ku

( ulang 3 )

Dunia belum berakhir
Bila kau putuskan aku
Masih banyak teman-teman ku di sini
Menemani ku
Andai kau tahu... apa yang ku rasakan
Andai kau mau... mengerti oh oh

( ulang 4 )

( ulang 3, 4 )

Paling-paling juga kalau
Kamu mentok balik pada ku
Dunia belum berakhir

untuk Cikgu Rashid sowie kacau tgh2 lena di ulit mimpi...
Happy Birthday....

No comments:

Post a Comment