Friday 7 August 2009

♥ Aku Dan ............ ♥

Lega akhir nya semua assaigment sudah siap....!
aku sudah merdeka.....suka nya tak tension-tension.....
boleh peluk bantal favorite sepuas-puasnya
tadi masa masuk bilik terjumpa seekor lipas...
perghhh terlompat aku....tak suka dan tak merah mesra langsung dengan
bintang yang bernama lipas itu sebabnya entah tengok jek lipas seluruh badan
berasa geli ..... so kelemahan aku ialah lipas.....! ( habis lar aku kena buli )
dari dulu sampai sekarang nie masa hadapan nanti tak taw lar plak kan
jangan nanti asyik kena buli sudah.....tu lar balasan nya sebab aku suka buli org
bek menanti hari tak kuar-kuar lagik anak dia perghh aku nie makin lama makin
takut dan seram sebab nya aku sendiri tak taw nape....
untuk kerja brousher nick name fikir punya fikir mau letak apa nama
akhirnya Moon bagi nama ParLhaz ( motif nama tu di gabung sebegitu..? )
so terfikir gak nape harus letak nama tu fikir punya fikir
last-last dapat idea gabungan dua nama best friend aku beri
Rara PaLrhaz ( sedap tak nama nie...? )
Rara singkatan bagi nama Farah yang telah di beri oleh Cik Miw a.k.a. Zara
mana kala PaLrhaz pula di beri oleh Moon
motif nama seakan-akan lelaki tu hanya dapat di jawab oleh Moon adakah
nama itu gabungan nama aku dengan ...... ???
sapa itu ..... biar lah jadi tanda tanya buat seketika
tapi Moon kata tak de bukan langsung tak terfikir so macam mana ley jadi nama
itu...biar lah tak de masa untuk memikirkannya......
okey lar nama tu harap tak de sesiapa di Cosmo mempertikaikan ia lagik
penat dah aku asyik orang pertikaikan seluruh assaigment aku.......
jangan nanti segala hasil kerja ku di tolak lagik sudah lar
dan jangan nick name aku itu di pertikaikan jua....
suka ati aku lar nak letak apa nama....
Farah ke...Milo ke....Rara ke....Shah ke.....Farhana ker......
yang penting semua nya dah settle.....aku penat asyik fikirkan assaigment
kalau boleh biarlah aku tenang berfikir mengenai diri aku sendiri
setelah lama aku membiarkan diri aku bersendirian...melayan rajuk yang tak de
kesudahannya......gasak lar...
Moon terharu bila aku beritahu aku sematkan nama pemberian dia dengan Zara
then siap cakap cun lagik.....
wahh boleh buat stok gegedik hehehehe....

No comments:

Post a Comment