Sunday 23 August 2009

♥ Hello Kitty ♥



Ini lar phone hello kitty aku hehehe



Memula tgk hp nie kat blog orang terfikir gak tak pernah perasan

kat Johor lepas tu satu hari itu pergi Giant tujuan ke sana nak pergi

printing A3 tapi kat Giant tak ada plak kedai printing then pergi lar

jejalan kat kedai handphone tup-tup mata ku terpandang satu benda

makin membulat mata aku tengok untuk pasti kan tak di sangka-sangka jumpa

gak aku dengan Hp nie mulanya aku just cakap nak tgk sebab cute lar jugak

just tengok sahaja.....!!! lepas tu sementara tunggu Shahfiq makan aku pon call lar

mum untuk memberitahu yang kedai printing tak ada hampeh betol....!!!

lepas tu aku bagi taw biga yang aku dah jumpa Hp Hello Kitty kat Giant aku taw

biga mesti exited punya sama lar dengan aku nie....!

esok nya biga pergi Giant dengan papa and mama terus dia pergi cari kedai HP

ituw..........tapi yang part biga beli yang tak bestnya kena tunggu keesokkannya

kalau tak silap sebab bateri ada problem urmm makin tension ar si biga

then masa balik dari melawat kak Mai...., Kak Eta nak pergi rumah Cik Kiah untuk

urut so biga ikut sekali sebab dia dah tak sabar nak amik HP Hello Kitty dia.....

balik jek biga terus tunjuk kat aku aiseyy terpikat siot aku tengok tapi punya lar

leceh bab nak menaip itu aduhaiiiiiii.............................................................!!!!!!!!!!!!!!

ting tong aku seketika di sebabkannya mintak mum belikan merengek sangat-sangat

nakal kan aku..?

akhirnya dapat jugak aku beli HP Hello Kitty.. beli kat City Square.........

habis jek exam terus pergi membeli sebab dah tengok kat CS ada........

tapi kan seyes colour hitam tu cun seyyy kenapa tak de jual kat M'sia ek...?

No comments:

Post a Comment