Wednesday 26 August 2009

♥ Bila kami mula buat KARENAH ♥

Bermula pukul 10 malam kami kanak-kanak ribena mula buat KARENAH...!!
aku, sis dengan pak din memulakan operasi kenakalan kitaorang....
bukan buli or apa ya tapi bukak kesemua lagu raya dan mulalah
menyanyi mengikut nada dan rentak disebabkan oleh boring dan tidak tahu
hendak buat apa maka itulah pekerjaan kami sampai kan budak berdua itu
tak solat terawih lagik isk3 apa nak jadi hehehe.....
tapikan kalau untuk suka-suka best gak dengar lagu raya maksud nya ketika
orang ramai and bukan untuk menghayati.....
sekarang nie dengar lagu air mata syawal sambil feeling kekonon sedih
hahahaha poyo time....!!! mungkin lagu tu akan ku nyanyi bila kena balik
raya ke rumah mak mertua.....!!! ( anggap jek aku tulis nie sekali lalu dan tidak bermaksud
apa-apa ya.....!!!! kena adil maaa )
tapikan lagu nie aku melalak dengar masa mum dgn dad pergi umrah sedih siottt.........
dan dengan si Moon boleh plak cite merepek-merepek di bulan-bulan pose nie...!!!
kanak-kanak di bawah umur sila tutup mata anda jangan baca apa yang ku
berbual dengan Moon ya....!!!!!!!
apa nak jadi dengan budak sorang nie.....asal boleh jek....!!!!!
tapi bila orang lain mengatal story merepek pandai plak aku menapis
yezzaaaa filter ku suruh makin kotor harus ku bersihkan tak pe filter
esok kita mandi dalam kolam berenang bersama ikan-ikan yang ada dalam kolam
berenang sambil menikmati keindahan air ehhh tu kalau pergi kat air terjun baru power
setakat kolam ikan jer lah yang akan kata power huh.....!!!
dengan cik Zara plak borak dekat myspace kalau Zara buat facebook kan senang
power cikit borak aduhhhh apa lah aku nie dulu facebook tu sebelah mata pon tak pandang
hahaha Moon....ko tak percaya ya apa yang ku katakan...??? jawapannya ialah ia....
weyyy moon ko macam tak kenal aku kalau datang mereng aku baru aku layan
kalau tak habis kena fire macam ULTRAMAN......lama tak tengok ULTRAMAN seyyy
Shahfaraz tak mo tengok ULTRAMAN taw....!!!!!
dulu selalu pukul 4 still update blog tapi sekarang paling lewat pon pukul 3 lebih
tapikan semalam aku beriya-iya nak tengok movie UP then kesudahhannya aku
lena memeluk bantal dan tak sangka Cikgu Rashid yang tengok sampai habis........
nie pon mata mula kelat-kelat tapi kan tuan empunya diri degil taw still tak nak tidur
bayangkan kami bertiga duduk di meja makan kat luar kira macam laman lar ek
kalau luar rumah di kata luar pagar aduhhh susahnya nak susun ayat....
SUNYI...??? Moon aku tak pernah rasa sunyi sebabnya sekarang nie semua anak-anak
aku ada kat rumah tak sempat rasa sunyi tapi sempat lar jugak kena buli
apalah nasib kena buli....!!! sapa mau selamatkan aku yang gedik ini....???/
gantuk memang gantuk tapi kalau masuk ke dalam habis kena offkan laptop
sebab tak bawa bateri amik padan muka aku.....!!!
sebabnya sejak kebelakang nie aku dah jadi careless.......................
bukan atas sebab sapa-sapa nak tak ada kena mengena dengan sapa-sapa
sebabnya saja-saja jek aku nak careless tak salah kan...???
start semalam aku perasan bila aku tak tidur walau dah pukul 3 lebey
mesti kepala aku macam nak mula sakit kenapa ya...???
pantang ku sudah habis wokey.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nak gedik-gedik akan di kata memang minah gedik
padahalkan pagi nanti aku nak kena pergi register semester ke 2....
janji pukul 11 pagi aku pasti mesti aku tak boleh bangun.....
yer lah dah dapat bantal lupa dunia....lagik kalau masa itu aku mimpi putera katak ku
tapikan yang kelakarnya tadi aku bermandi air ribena......syokkk ooo sejuk jek rasa...
kalau nak taw semua mata dah mula kecik macam sudah tak boleh nak dibukak
tapikan yg best masa puasa ke-2 siap baca novel sampai semua bangun sahur...
aku nie kalau bangun awal mesti kena kutuk....!!!
sebabnya aku nie selalu susah bangun awal....!!!! kira kalau bangun awal
mesti kena kutuk tak tidur malam hahahhaha
ok kalau korang baca ayat nie
" aku nak kejutkan laki aku bangun sahur "
apa yang akan di fikirkan......ayooo tak boleh ka bangun sendiri....
sorry Izzat aku nie jenis tak suka nak kejutkan bangun terutama pagi or sahur
sebabnya kedua-dua itu mum aku yang kejutkan......!!!
tak de maknanya aku nak kejutkan orang lain sebabnya bila bangun pagi
aku mamai beb macam mana nak kejutkan........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kadang kala aku boleh lupa nak kena kejutkan orang so tak nak lar jadi macam gitu
lagik aku nie jenis kalau tidur mesti HP ku letakkan tepi meja kadang kala aku silent
kalau mood mereng datang aku offkan HP aku......
sebab tak nak dengar bunyi ringtone HP tapi bila dah start belajar aku mula fikir
kalau aku buat macam gitu kalau kena emergency ke tak macam susah plak
dan kalau dah tidur sure lupa dunia mana taw terlajak ke sapa susah aku jugak yang susah...!
sekarang nie lagu raya dah habis nie lagu bese-bese jek walau mata ku yang selama ini
bulat tetiba jadi kecik......!!!! jangan lar nanti tak boleh bangun nak pergi register sudah lah
walau pinggang macam nak patah sebab duduk lama dari pukul 10 mlm sampai 3:19 pagi
( waktu 3;19 pagi ialah ketika aku toleh tengok jam )
tapi aku ada bangun jap tukar seluar ku yang lecun basah kena air ribena sejuk
perrghhhh tak macam best lah pulak kan...???
sambil terbayang mandi dalam air ribena habis lar semua semut berkerumuni aku
apa pasal perkataan berkerumuni tu macam lain jek ejaannya...??
sis aku dah syok gelak-gelak secara tetiba.....!!! pak din ketawa tengok video
aku ketawa tengok....???? tengok kambing gelak berguling-guling kot....!!!
kawan-kawan seangkatan a.k.a. aku dah mula menemui mimpi
nanti nak mimpi apa ek...??? mimpi jadi gengster boleh ak...?? tak nak ar mimpi
kahwin tak best....!!! sebabnya mesti mimpi itu bermula yang tak best ending pon sama....
kalau dapat peluk bantal mesti best sambil-sambil berkhayal.....
ada tak orang sebelum nak tidur berkhayal.....????
kalau ada perghhh mesti best tapi aku pasti semua berangan sama ada bila nak jadi kaya,
macam-macam lah kalau aku berangan kan apa ek...??? yang aku taw aku berangan
nak kasi settle semua masalah yang ada....penat siot terutama bila kisah cinta
menyampah giler aku......!!!!! si hati batu nie bercinta....???? tak de maknanyalah......!!!
weyyy boleh tak kalau aku just nak gedik bicara soal cinta .... ???? !!!!!
kejap jek kan dah nak masuk 5 hari puasa.......!!!! pejam celik pejam celik
dah nak raya.....budak berdua nie solat terawih saat dah nak sahur
orang terawih lepas isyak dorang terawih masa dah nak sahur.....hahahhahahaha
apa daa korang nie....!!!! buat lawak apo....???
dah berkali sangap tapi mata masih menatap laptop...jari masih sibuk nak menari
dengan menaip........dan paling sengal bawa HP berdekatan laptop....
aduhhhh HP aku nie kena di tutuplah untuk seminggu.....time tu entah macam mana
kehidupan aku huhuhuhuhu....
K lar wahai blogger ku ingin ku akhiri apa yang aku merepek nie.....yang pasti nak tutup
lepas tu tidur huhuhu.......


SELAMAT BERSAHUR BUAT SEMUA YANG AKU KENALI.....
BANGUN SAHUR JANGAN TAK BANGUN...
SIS AND PAK DIN JANGAN PULAK SAHUR NANTI KORANG TAK BANGUN
KARANG KITA NAK BERJALAN LAMA KORANG PENGSAN AKU TARAK TAHU.....!!

MISS MY MOMO.........MOMO A DENGAN MOMO B......
MOMO TUNGGU RAYA INI AKAN KU PELUK DIKAU DALAM LENA AKU........!!!

No comments:

Post a Comment