Wednesday 5 August 2009

♥ Cerita Hari Ini ♥

Dapat taw baby yg kak mai kandungkan itu adalah girl....
perghhh two boy one girl...
amik ingatkan dapat 3 hero rupanya 2 hero 1 heroin
tahun depan kecoh lar rumah dengan 3 anak buah baru...
cik ena dah mula-mula sakit tapi kenapa ya aku kecut...?
seram seyy bila cik ena dah mula sakit-sakit orang lain rilex jek
aku nie yang takut....kenapa ya aku pulak yang takut...?
tak logik sungguh.......
tadi dapat tgk dol bergerak-gerak susah oo nak tengok
tapi hari nie tetiba boleh nampak cute seyyyy....
aku dapat mc dua hari sebabnya sakit kepala
lepas nie aku dah tak memerlukan active-fast dengan panadol
sebabnya aku dah dapat ubat yang lebih baik daripada itu dua....
kenapa ek orang mudah aje tak puas hati dengan aku sekeluarga..?
macam kes aku entah nape tetiba ada orang nie tak puas hati dengan assaigment
yang telah aku dan akak buat...kenapa ek sedangkan aku tak pernah mengacau
hidup orang kenapa orang lain suka sangat nak kacau hidup aku sekeluarga...?
menyampah betol lar.....aku nie dah mula give up seyy
Ya Allah kuatkan lah semangat agar tidak mudah untuk aku give up dalam pelajaran
Amin....

No comments:

Post a Comment